شهاب گردان در گفتگو با برنا:

جای خالی حاج صفی پر نمی‌شود/ هیچ تیمی با چند هفته صدرنشینی قهرمان نخواهد شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۰:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۱۴۲
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ تیمی با چند هفته صدرنشینی نمی تواند خودش را شانس اصلی قهرمانی بداند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شهاب گردان که در 5 هفته گذشته لیگ برتر برای سپاهان به میدان رفته توانسته در 3 بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد و در صدرنشینی سپاهان نقش پررنگی داشته باشد.

گردان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره شرایط سپاهان و تعطیلی لیگ اظهار داشت: باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم. تعطیلی های لیگ ایران جزو لاینفک آن است و باید با این وضعیت کنار بیاییم. خوشبختانه با پیروزی مقابل سایپا به تعطیلات رفتیم و با روحیه خوبی برای ادامه لیگ آماده می شویم.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: پیروزی در آن دیدار برای ما ارزش زیادی داشت. خاطره خوشی از بازی با سایپا داشتیم چون پارسال هم قهرمانی را مقابل این تیم جشن گرفتیم. در بازی با سایپا خیلی خوب کار کردیم و به حریف اجازه خودنمایی ندادیم. با درخشش حاج صفی بازی را بردیم که خاطره خوبی هم برای خداحافظی احسان رقم بزنیم.

گردان درخصوص پیوستن حاج صفی به تیم دسته دومی لیگ آلمان و انتقادات مطرح شده، گفت: احسان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و خیلی زودتر از اینها باید لژیونر می شد. با توجه به شرایط فوتبال ایران همین که احسان توانست به آلمان برود اتفاق خوبی است و من اطمینان دارم که او در همین تیم دسته دومی هم پیشرفت می کند و به بوندس لیگا می رسد. تنها چیزی که برای ما ناراحت کننده است این است که جای خالی احسان در سپاهان پر نمی شود چون او یکی از بهترین بازیکنان ما بود و امیدوارم از رفتنش ضربه نخوریم.

دروازه بان سپاهان درباره شرایط تیمش بیان کرد: متاسفانه امسال هم نمی توانیم با ترکیب کامل به میدان برویم. الان حاج صفی، پادوانی، پریرا و موسی اف را در اختیار نداریم و دست کادر فنی بسته است. متاسفانه این اتفاقات هرسال برای سپاهان رخ می دهد و امیدوارم که امسال هم بتوانیم از پس مصدومیت ها و مشکلات بربیاییم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به صدرنشینی متوالی سپاهان، این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: تنها چیزی که می توانم با قاطعیت درباره آن حرف بزنم این است که ما مدعی قهرمانی هستیم اما نمی توانم بگویم چقدر شانس داریم. رقیبان سرسختی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور داریم و باید حواسمان جمع باشد. هیچ تیمی با چند هفته صدرنشینی نمی تواند خودش را شانس اصلی قهرمانی بداند.

گردان درباره 3 کلین شیت خود، خاطرنشان کرد: کلین شیت کردن برای هر دروازه بانی لذت بخش است اما برای من برد سپاهان بیشتر از هر چیز دیگر اهمیت دارد. هدف من این است که بتوانم با بسته نگه داشتن دروازه به موفقیت سپاهان کمک کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز