کلانتری: دو پنالتی فجرسپاسی را هم در بازی با پیکان نگرفتند!

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۴۱۱۷
کلانتری: دو پنالتی فجرسپاسی را هم در بازی با پیکان نگرفتند!
علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجرسپاسی، می گوید تورج حق وردی در بازی با پاس به سود تیم او سوت نزده است!

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ باشگاه پاس همدان به داوری بازی با فجر سپاسی معترض بود و سرپرست این باشگاه گفته پنالتی ای که به سود فجرسپاسی گرفته شد 50 – 50 بود و داور یک پنالتی هم به سود پاس نگرفت!

علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجرسپاسی، در این باره به خبرگزاری برنا می گوید: در بازی هفته دوم که برابر پیکان برگزار کردیم داور در 30 دقیقه ابتدایی بازی دو پنالتی محرز و مسلم را به سود ما نگرفت و ما تنها کاری که کردیم شکایت علیه جمشید محمدی و ارائه آن به فدراسیون فوتبال بود. هیچ گاه هم نگفتیم این پنالتی ها عمدی به سود ما گرفته نشد در حالی که اگر داور به درستی قضاوت می کرد ما در سی دقیقه ابتدایی به دو گل می رسیدیم.فدراسیون فوتبال هم بر ادعای ما صحه گذاشت.

او ادامه داد: در بازی با پاس مهاجم ما بلند می شود و ضربه سر می زند و توپ در مسیر ورود به دروازه به دست مدافع تیم حریف برخورد می کند و طبیعی بود که داور پنالتی بگیرد. پنالتی هم که پاس مدعی شده به سود آنها گرفته نشد باید کارشناسی شود و کارشناس داوری در این باره نظر دهد. حتی من هم در این باره نظر نمی دهم چون ذینفع هستم و در حالت عادی می گویم پنالتی نبوده است. نمی شود ادعاها را ملاک قضاوت قرار داد. این بازی فیلمبرداری نشد. این برای ما نگران کننده بود. به ما گفتند بازی پخش مستقیم نمی شود تا تماشاگران بیشتری برای تماشای بازی به استادیوم بیایند.

علی اصغر کلانتری با اشاره به تعطیلی برنامه تلویزیونی لیگ یک گفت: این اتفاق خوبی نیست چون اگر ادامه می یافت این صحنه ها را کارشناسی می کرد. هر چند فصل گذشته بیشتر وقت برنامه به تیم نساجی مازندران و مدیرعامل و سرمربی این تیم اختصاص می یافت. برای من جای تعجب بود. نوبت به ما که می رسید حتی 30 ثانیه هم به ما وقت نمی دادند. من این را به مزدک میرزایی و ماندگاری گفته بودم. نمی دانم از من خوششان نمی آمد یا فجرسپاسی. حرف آخر من این است که صحبت ها باید کارشناسی شود. نمی شود بر اساس حدس و گمان رای داد و قضاوت کرد. اگر صحنه مورد نظر پاسی ها پنالتی نبوده باشد آنوقت چه حرفی برای گفتن دارند؟ من می گویم پنالتی نبوده، هر چند باز هم بر این عقیده هستم حرف من هم نباید ملاک قرار گیرد و باید این صحنه ها را کارشناسی کرد و بعد حرف زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز