شهنازی: با بررسی پیشنهادات بهترین اسپانسر را انتخاب می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۵:۳۵
کد خبر: ۳۱۴۲۱۷
شهنازی: با بررسی پیشنهادات بهترین اسپانسر را انتخاب می‌کنیم
شهنازی گفت: مثل سرباز آماده خدمت رسانی هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست وزیر ورزش و جوانان با دبیر و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در جریان آن، هریک از از اعضاء نظرات و پیشنهادات اجرایی خود را در آستانه برگزاری بازی المپیک ابراز کردند.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این نشست به نقش حامیان مالی در رفع مشکلات حوزه ورزش در استانه المپیک ریو اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در مورد اسپانسر  برخلاف شرایط آماده تر هستیم و مراجعات زیادی تاکنون از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و حمایت از تیم های ورزشی داشته ایم .

 او تصریح کرد: برای اینکه این مساله شکل قانونی به خود بگیرد فراخوانی راتهیه کردیم وتاچند روز آینده منتشر خواهد شد .

 شهنازی ادامه داد: قطعا  حامیان مالی برای کاراون اعزامی به المپیک خواهیم داشت اما برای انتخاب بهترین اسپانسر کمیته ای را تشکیل داده ایم تا پیشنهادات را بررسی کند.

 او افزود: بی تردید در بخش های مختلف نقاط قوت و ضعف زیادی وجود دارد آنها تماما بررسی و به کمیته برگزاری  اعلام خواهیم کرد .

 دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: ما مثل سرباز آماده خدمت رسانی هستیم و مباحث را به صورتی جدی پیگیری می کنیم.انگیزه ما خدایی و بی تردید در کنار هم می توانیم کارهای بزرگتری را انجام دهیم.

نظر شما