وحید محمدزاده در گفتگو با برنا:

از استقلال پیشنهاد داشتم/ نه خوب بودیم، نه بد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۱۴۲۶۸
از استقلال پیشنهاد داشتم/ نه خوب بودیم، نه بد
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: مجید جلالی از لحاظ فنی امتحان خود را پس داده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم سایپا شروع خوبی در هفته های ابتدایی لیگ پانزدهم داشت اما به یکباره دو بازی پشت سر هم متحمل شکست شد. یکی از عوامل سایپا در پیروزی های این فصل و کم گل خوردن این تیم مدافع وسط 26 ساله این تیم بود. در همین باره خبرنگار برنا با وحید محمدزاده گفتگویی را انجام داد.

* ابتدا در مورد وضعیت تیم ساپیا در این فصل صحبت کن.

ما سه هفته ابتدایی خیلی خوب و روان بازی کردیم ولی در دو بازی آخر متاسفانه هماهنگی لازم را نداشتیم و دو بازی با شکست از زمین خارج شدیم. کادر فنی عقیده دارند که باید از دو دیدار آخر هم امتیاز کسب می کردیم و به نظر آن ها نتایج کسب شده راضی کننده نبوده است. اگر بخواهم این پنج هفته برگزار شده را ارزیابی کنم باید بگویم نه خوب بودیم، نه بد.

* کار با مجید جلالی چگونه است؟

مجید جلالی از لحاظ فنی امتحان خود را پس داده است و نتایجی که تاکنون کسب کرده گواهی بر این مدعاست. سیاست امسال او بیشتر کسب نتیجه است و به همین دلیل تیم کمی مسن تر از سال های قبل بسته شده است. البته آقای جلالی مربی است که بسیار به جوان ها بها می دهد بدون اینکه ترسی از عدم نتیجه گیری داشته باشد. او شخصیت خیلی خوب و ساده ای دارد و این رفتار وی در فوتبال ایران اثبات شده است.

* با توجه به اینکه میانگین سنی تیم بالا رفته فکر نمی کنی که ممکن است از لحاظ بدنی در ادامه فصل با مشکل روبه رو شوید؟

در این چند بازی ابتدایی کمی از لحاظ بدنی مشکل داشتیم ولی در این مدت تعطیلات لیگ سعی می کنیم با تمرینات مداوم و منظم این مشکل را برطرف کنیم. ما در هفته  سوم در اهواز بازی کردیم. بازی کردن در تابستان در اهواز واقعا طاقت فرساست و باعث می شود که اغلب تیم ها دچار یک افت شدید بدنی شوند.

* در هفته ششم باید مقابل پرسپولیس بازی کنید، آن دیدار را چطور ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس در این فصل خیلی خوب و روان بازی می کند ولی به هر دلیلی نتوانسته نتایج دلخواهش را کسب کند. همیشه بازی جلوی استقلال و پرسپولیس دشواری ها و حساسیت های خاص خودش را دارد. ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و بازی مقابل پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

* در مورد پیشنهاداتی که داشتی صحبت کن.

نیم فصل لیگ چهاردهم از استقلال پیشنهاد داشتم ولی به دلیل اینکه همچنان با سایپا قرارداد دارم و آن ها نقش بزرگی در پیشرفت من ایفا کردند ترجیح دادم فعلا در این تیم بمانم. واقعا سخت بود که حضور در لیگ برتر را تجربه کنم و خیلی تلاش کردم تا به این سطح برسم. می خواهم حداقل یک فصل دیگر در سایپا بمانم تا تجربه ام برای حضور در تیم های بزرگ بیشتر شود.

* چقدر به تیم ملی فکر می کنی؟

مطمئنا هدف اصلی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. به نظر آقای کی روش احترام می گذارم، ایشان به جوان ها خیلی بها می دهند و امیدوارم با تمرینات سفت و سخت در اردوهای بعدی در جمع ملی پوشان حاضر شوم.

نظر شما