آدیداس ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار پول می خواهد

آل اشپورت چینی بر تن ملی پوشان ایرانی!

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۳۳۲
آل اشپورت چینی بر تن ملی پوشان ایرانی!
توافق فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس با توجه به پولی که این شرکت طلب کرده محتمل نیست و به نظر می رسد تیم ملی در ادامه مسیر هم آل اشپورت بپوشد!

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ در بازی ستارگان ایران با ستارگان جهان، تیم مهمان لباس های آل اشپورت را پوشیده بود اما کاملا مشخص بود کیفیت لباس هایی که تیم ستارگان جهان پوشیده بودند بهتر از لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرد!

یکی از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که دوست نداشت نامش فاش شود به خبرگزاری برنا گفت: «واقعیت این است که آل اشپورت یک برند آلمانی بوده و کیفیت لباس هایی که این شرکت تولید می کند بی نظیر است و لباس هایی که اعضای تیم ستارگان جهان پوشیده بودند جزو کارهای اصل آل اشپورت بود ...»

یعنی لباس هایی که تیم ملی ایران برتن می کند اصل نیست؟ عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخ دادن به این سوال نشد! اما با زبان بی زبانی گفت: «احتمالا لباس هایی که ملی پوشان ما بر تن می کنند در چین تولید می شود و در ایران فقط آرم را روی آن دوخت می کنند!»

فدراسیون فوتبال با توجه به رفع احتمالی تحریم ها در آینده ای نزدیک، باب مذاکره را با چند شرکت مطرح از جمله آدیداس و چند شرکت ایتالیایی آغاز کرد تا از انتقادات و همچنین غر زدن های کارلوس کی روش به خاطر کیفیت بد لباس های آل اشپورت خلاص شود اما دور از ذهن است این مذاکرات ره به جایی ببرد. آدیداس برای تامین لباس تیم های ملی در بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف 700 تا 800 هزار دلار در سال می خواهد. همچنین شرکت های ایتالیایی 20 درصد از پول لباس ها را طلب کرده اند. فدراسیون فوتبال به هیچ از این درخواست ها پاسخ نداده چون مشکل مالی دارد. فدراسیون فوتبال می گوید: «همین که دستمزد کی روش و دستیارانش را می دهیم هنر می کنیم!»

با این شرایط آل اشپورت باز هم تامین کننده لباس تیم ملی خواهد بود خصوصا که پولی از فدراسیون فوتبال طلب نمی کند و همه نیازها را رایگان برطرف می نماید!

به زودی قرارداد جدید فدراسیون فوتبال و شرکت آل اشپورت برای تامین البسه تیم ملی تا پایان جام جهانی 2018 روسیه منعقد خواهد شد و این یعنی ادامه انتقادات کی روش و ملی پوشان از کیفیت بد لباس ها!

نظر شما