برنامه‌های ویژه خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را ادامه خواهیم داد

ملامحمد: از بازیکن فنی و اخلاق جشنواره حافبک تقدیر شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۵:۳۳
کد خبر: ۳۱۴۶۱۹
ملامحمد: از بازیکن فنی و اخلاق جشنواره حافبک تقدیر شد
رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال از اتمام جشنواره حافبک و مشخص شدن تیم های اول تا سوم این جشنواره خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا ملامحمد گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال و انجمن حمایت از کودکان کار، در اولین گام همکاری بسیار خوبی در جشنواره حافبک (حمایت از فوتبال کودکان) به اجرا گذاشتیم.

وی ادامه داد: این جشنواره از 3 تا 11 شهریور در ورزشگاه آزادی و آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و طی آن 8 تیم فوتبالی از کودکان تهران و البرز به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت چهار تیم به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

رییس کمیته فرهنگی افزود: مرحله نهایی این جشنواره در تاریخ 11 شهریور در کمپ  تیم های ملی برگزار شد و طی آن تیم ایلیا به مقام نخست، تیم انجمن حمایت از کودکان کار به مقام دوم و تیم کیانا از البرز به مقام سوم رسیدند. در مجموع حدود 150 نفر مسئولان برگزاری این جشنواره و اعضای تیم ها با یکریگر همکاری داشند و ثمره آن برگزاری پر شور و اشتیاق مسابقات در فضای بسیار سالم بود.

ملامحمد در ادامه تاکید کرد: همچنین در مراسم اختتامیه که در سالن آکادمی ملی فوتبال برگزار شد برنامه های متنوع فرهنگی را با حضور جمعی از افراد هنری، ورزشی و با حضور تیم های به اجرا درآوردیم و جام قهرمانی به تیم نخست، مدال های قهرمانی به همه تیم های شرکت کننده و همینطور تندیس فدراسیون فوتبال و جوایز نقدی به برترین بازیکن فنی و بازیکن اخلاق اهدا شد.

وی هدف از مشارکت در اجرا شدن این جشنواره را اینگونه بیان کرد: هدف فدراسیون فوتبال و کمیته فرهنگی در مشارکت در برگزاری این جشنواره صرفا مسائل خیرخواهانه بود اما اهداف ما در حوزه مسئولیت های اجتماعی به همین جا ختم نمی شود و قصد داریم تا برگزاری اینگونه مسابقات صرفا به سالی یک مرتبه محدود نشود. البته همزمان با این جشنواره، فدراسیون فوتبال در جشنواره خانوادگی ورزشی هم که به مدت 10 روز در ورزشگاه آزادی برگزار شد حضور پر رنگی در کنار دیگر فدراسیون های ورزشی داشت و در غرفه فدراسیون فوتبال، مسائل مروبط به برگزاری جشنواره حافبک، عکس های این جشنواره و عکس های جام جهانی برزیل را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به پاس فعالیت های فدراسیون فوتبال در جشنواره خانوادگی ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان تقدیر نامه دریافت کردیم.

وی در پایان افزود: سازماندهی اینگونه مسابقات، تصویب آیین نامه مدون از دیگر برنامه هایی است که در راستای همکاری فدراسیون فوتبال با انجمن حمایت از حقوق کودکان اجرایی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز