هندی ها از گوام ضعیف تر هستند

ابوالقاسم پور: این شکست برای گوام پیروزی بود!

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۴:۲۵
کد خبر: ۳۱۴۶۲۴
ابوالقاسم پور: این شکست برای گوام پیروزی بود!
بهنام ابوالقاسم پور، مهاجم اسبق تیم ملی، شکست 6- صفر گوام برابر ایران را یک پیروزی برای این تیم دانست!

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی از مرحله مقدماتی در دیداری پرگل گوام را از پیش رو برداشت.

بهنام ابوالقاسم پور، ملی پوش اسبق کشورمان، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی گفت: یکی از کارهای مثبت کی روش در تیم ملی جوان کردن تیم و باز کردن درب های ورودی تیم ملی برای بازیکنان باانگیزه و جوان است. تیم ملی نباید محدود به تعدادی بازیکن باشد و معتقدم اگر حضور این جوانان با پیروی کردن از دستورات و تمرینات کی روش همراه شود در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و به ثمر نشستن این جوانگرایی در تیم ملی باشیم.

ابوالقاسم پور با اشاره به برد پرگل تیم ملی مقابل گوام افزود: تیم گوام با به راه انداختن اخباری کاذب و به راه انداختن فضایی تبلیغاتی و حاشیه ای سعی داشت با توجه به دو پیروزی قبلی و ناشناخته بودن این تیم از لحاظ روانی خود را آماده این دیدار نشان دهد. فکر می کنم با توجه به شکست 19 بر صفر گوام مقابل ایران در گذشته، دریافت 6گل از ایران هم برای آنها حکم پیروزی داشته باشد. آنچه مسلم است تیم گوام نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته و در بازی برگشت هم انگیزه های زیادی برای به حداقل رساندن گل های خورده اش مقابل ایران خواهد داشت.

وی در پایان در مورد بازی با هند افزود: به نظرم تیم هند تیمی در سطح همین تیم گوام و شاید باکیفیت به مراتب پائین تری از آن باشد. هرچند در فوتبال امروز نباید هیچ تیمی را دستکم گرفت. این قبیل بازی برای بازیکنان جوان ما حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد. به طور حتم کار اصلی تیم ملی در دور بعدی مسابقات شروع می شود و انجام این بازی ها برای باتجربه تر شدن و هماهنگی بیشتر بچه ها کمک زیادی می کند.

نظر شما