آرخی: با ۳۲ سال سن، تازه انگیزه گرفته ام

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۷:۴۱
کد خبر: ۳۱۴۶۳۸
رکورد دار پرتاب نیزه ایران گفت: از امروز جدی تر از گذشته تمریناتم را دنبال می کنم تا پس از چند سال بی مهری مجددا به تیم ملی ایران دعوت شوم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ایوب آرخی رکورددار 32 ساله پرتاب نیزه ایران در گفتگویی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از 12 سال موفق به شکستن رکورد ملی ایران در پرتاب نیزه شدم. حقیقتا پیش از شروع مرحله دوم لیگ در شیراز، در آمادگی کامل بودم و تصور می کردم که بتوانم رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

وی افزود: در تمرینات رکورد نزدیک به 76 متر را نیز به ثبت رسانده بودم. خوشبختانه شرایط جوی شیراز مناسب بود و موفق شدم که رکورد ملی با پرتابی به میزان 75.70 متر به ثبت برسانم.

آرخی در شرایطی این رکورد را به ثبت رساند که 32 سال سن دارد، وی در این باره نیز می گوید: حقیقتا به واسطه بی توجهی هایی که در گذشته به من و امثال من شده بود، دلزده شده بودم و برای مدتی از سطح قهرمانی فاصله گرفته بودم اما پس از تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون و صحبت با مسئولان دوباره برگشتم و توانستم در این سن و سال نیز رکورد ملی را جابجا کنم.

این پرتابگر بندر ترکمن خاطرنشان کرد: سن و سال در ورزش تنها یک عدد است. در همین ماده پرتاب نیزه ورزشکاری داشتیم که با 40  سال قهرمان المپیک شد. همین رکوردی که من در شیراز به ثبت رساندم، در مسابقات قهرمانی آسیا در ووهان چین برای ایران مدال می آید.

وی در پایان تصریح کرد: حالا انگیزه ام بسیار زیاد شده است. خصوصا که می دانم قرار است مسئولان بابت این رکودشکنی پاداشی را نیز اهدا کنند. از امروز جدی تر از گذشته تمریناتم را دنبال می کنم تا پس از چند سال بی مهری مجددا به تیم ملی ایران دعوت شوم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز