به قراردادم با تیم ملی پایپند هستم

کی‌روش: برای راهیابی به جام جهانی به تام کروز نیاز داریم

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۵:۲۸
کد خبر: ۳۱۴۷۹۷
کی‌روش: برای راهیابی به جام جهانی به تام کروز نیاز داریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید راهیابی به جام جهانی روسیه در حال حاضر ماموریت غیرممکن است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کارلوس کی‎روش مصاحبه بلندی با گاردین انجام داده که طی آن در خصوص گذشته خود در فوتبال انگلستان و تیم منچستریونایتد صحبت کرده و در خصوص شیاطین سرخ نظرات خود را ارائه کرده است.

مربی پرتغالی در قسمت پایانی مصاحبه خود با رسانه انگلیسی، به وضعیت تیم ملی ایران و کار دشواری که برای راهیابی به جام جهانی در پیش دارد اشاره کرده است.

کی‎روش گفت: اگر وضعیت پیشرفت کند ما هرگز امید خود را از دست نمی‎دهیم. اگر وضعیت به همین منوال باقی بماند، موفقیت ایران بسیار دشوار خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران حضور تیم ملی در رقابتهای جام جهانی را به مانند ماموریت غیرممکن دانست و گفت: برای راهیابی به جام جهانی به تام کروز و یا یک تیم پر از تام کروز نیاز داریم.

کی‎روش با بیان اینکه از آن دست مربیانی نیست که با تیمی قرارداد ببندد و بعد در میانه راه بگوید خداحافظ، گفت: من از آن مربیانی نیستم که بگویم چون قرارداد بهتری بهم پیشنهاد شده پس خداحافظ. نمی‏‎توانم این کار را انجام دهم. من دست کم دو پیشنهاد برای بازگشت به انگلستان داشتم که یکی از آنها مربوط می‎شود به شش ماه قبل از جام جهانی و درست نبود که کارم را با تیم ملی ایران قطع کنم.

وی گفت: فکر می‎کنم اگر شما کارتان را با چنین رفتاری آغاز کنید، بلافاصله اعتبار و احترام خود را از دست می‎دهید و آنچه را به باشگاه جدیدتان می‎گویید همان کاری است که با باشگاه قبلی انجام داده‎اید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز