گلزنی حاتمی و کامیابی نیا

برتری پرسپولیس در دیداری تدارکاتی

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۸۳۵
برتری پرسپولیس در دیداری تدارکاتی
دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و بهمن جوان با نتیجه 3 بر 0 به سود میزبان خاتمه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان در دیداری تدارکاتی عصر امروز در ورزشگاه درفشی فر برابر تیم بهمن جوان به میدان رفتند و با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را مغلوب کردند. گل های پرسپولیس در این بازی توسط کمال کامیابی نیا (از روی نقطه پنالتی)، بابک حاتمی و علی فاطمی به ثمر رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و کمال کامیابی نیا به میدان رفت.

تیم جوان میهمان که دوست داشت در برابر سرخپوشان، خودی نشان بدهد با دوندگی دو چندان در برابر بازیکنان آماده پرسپولیس ظاهر شدند اما حرکت از جناحین و عمق توسط بازیکنان پرسپولیس آنها را آزار می‌داد. علی علیپور در نیمه نخست دوبار دروازه حریف را تهدید کرد. ضربه شوت علیپور از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت و پس از دقایقی ضربه سر این مهاجم جوان پرسپولیس می‌رفت تا دروازه میهمان را باز کند.

نوروزی در یک حرکت عمقی توسط بازیکن تیم بهمن جوان متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی توسط کمال الدین کامیابی نیا به تور دروازه تیم میهمان برخورد کرد و اولین گل بازی به ثمر رسید.

هادی نوروزی که در سمت راست زمین قرار داشت در اواسط نیمه اول جای خود را با فرشاد احمدزاده عوض کرد و به جناح چپ رفت.

در آخرین دقایق نیمه اول، بابک حاتمی پس از عبور از چند بازیکن حریف در عرض زمین توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه او پس از برخورد با مدافعان، خلاف جهت حرکت دروازه بان دومین گل پرسپولیس را رقم زد. البته یک ضربه سر دیگر از سرخپوشان نیز پس از برخورد با تیر افقی دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به رختکن رفتند.

تیم بهمن جوان با لباس‌های مشکی و تعداد زیادی از بازیکنان جوان در ورزشگاه درفشی فر حضور یافته بود.

تیم پرسپولیس با لباس‌های بنفش و تیم داوری هم با لباس‌های زرد رنگ در زمین حاضر شدند.

حضور هواداران و اصحاب رسانه آزاد بود.

محمود خوردبین، سرپرست تیم، پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای، تیم پزشکی، تدارکات و کلیه اعضای تیم در کنار زمین حضور داشتند.

پرسپولیس در نیمه دوم با دو تغییر وارد زمین شد. علیرضا نورمحمدی به جای محسن بنگر در خط دفاع قرار گرفت. همچنین مرتضی قدیمی پور جایگزین سوشا مکانی شد و در ادامه نیز برانکو ایوانکوویچ سه بازیکن تیم امید، علی فاطمی و محمد انصاری را به زمین فرستاد.

سرخپوشان در نیمه دوم کاملا در زمین حریف قرار داشتند و چندین ضربه ایستگاهی و موقعیت های خوب گلزنی را بدست آوردند.

ضربه کاشته از جناح راست توسط محسن مسلمان نواخته شد و در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت. در ادامه ضربه کاشته احمدزاده پس از برخورد با سر بازیکن پرسپولیس، روی پای علی علیپور فرود آمد و شوت قیچی علیپور از روی دروازه به بیرون رفت.

علی فاطمی بازیکن جوان پرسپولیس پس از ورود به زمین در دقیقه 72 سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

این دیدار دوستانه در پایان، با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز