شرایط سفر تیم ملی به ژاپن مناسب نبود

خوش خبر: هدف بزرگی داریم

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۸:۲۸:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۸۳۹
خوش خبر: هدف بزرگی داریم
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: شرایط سفر تیم ملی به ژاپن مناسب نبود، اما بازیکنان هدف بزرگی دارند و سختی ها را تحمل می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر خوش خبر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درمورد سفر تیم ملی ایران به ژاپن برای حضور در مسابقات جام جهانی 2015 اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران برای رسیدن به شهر هاماماتسو و حضور در مسابقات جام جهانی راه بسیار طولانی را طی کرد و سفر حدوداً 30 ساعته ای را در شرایط نامناسب پشت سر گذاشت. بازیکنان سفر بدی را تجربه کردند و با هواپیما و اتوبوس بالاخره به شهر هاماماتسو رسیدیم و پس از آن بازیکنان بعد از دو ساعت استراحت برخلاف اینکه بسیار خسته بودند و شرایط خوبی نداشتند به سالن بدنسازی رفتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: امیدواریم در مدت باقی مانده بازیکنان بتوانند ریکاوری خوبی انجام دهند. ملی پوشان از فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند کرد و انشالله روز سه شنبه، 17 شهریور ماه در نخستین مسابقه به مصاف آرژانتین خواهند رفت. چیزی که مهم است این است که میزبانی ژاپنی ها تا اینجای کار چنگی به دل نزده است و ما مجبور شدیم اغلب نیازهای خود را از بیرون از هتل تهیه کنیم، چراکه آنها اعلام کرده اند از فردا رسماً میزبان مسابقات خواهند شد که همین موضوع کار ما را سخت ترکرد و مجبور شدیم به بازیکنان غذای فست فود بدهیم.

خوش خبر با بیان اینکه امیدوارم فردا شرایط مان بهتر شود، خاطرنشان کرد: این مسائل برای هدفی که داریم بازیکنان را زیاد اذیت نمی کند. بازیکنان ایران روحیه بسیار خوبی دارند و آنقدر مشتاق شروع مسابقات هستند که بدون هیچگونه شکایتی شرایط را تحمل کرده اند. مصدومی نداریم و تنها بازیکنان کمی خسته هستند که ریکاوری خواهند کرد و با نشاط در بازی های حاضر می شوند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد جا ماندن چمدان امیر غفور، گفت: هنگامی که وارد توکیو شدیم فهمیدیم که چمدان امیر غفور همراه سایر چمدان ها به ژاپن نیامده است. در فرودگاه اقدامات لازم انجام شد که امیدواریم فردا بتوانیم لوازم مورد نیازش را تهیه کنیم تا در روزهای آینده لباس تمرین و مسابقه و... را از تهران برای مان ارسال کنند.

وی عنوان کرد: درمورد نحوه سفرمان به ژاپن هم اعتراض کرده ایم، چراکه شرایط ما می توانست بهتر از این باشد و می توانستیم سفری 15-16 ساعته را در شرایط بهتری تجربه کنیم، اما متاسفانه بلیت که برای ما گرفته بودند از طریق استانبول بود که کار را کمی برای مان سخت کرد، اما تمام این موارد در عملکرد تیم ایران تاثیری نخواهد داشت و ما با تمام قوا در مسابقات حاضر می شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز