مقدماتی یورو ۲۰۱۶

صعود قاطعانه انگلیس در شب پیروزی بزرگ روس ها

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۴:۱۲
کد خبر: ۳۱۴۸۶۸
صعود قاطعانه انگلیس در شب پیروزی بزرگ روس ها
انگلیس با شکست دادن سان مارینو صعودش به رقابت های یورو 2016 را قطعی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت های مقدماتی یورو 2016 در گروه های مختلف اروپا برگزار شد و چند دیار به پایان رسید.

در گروه C تا دقایقی دیگر حساسترین بازی هفته میان تیم های اسپانیا و اسلواکی برگزار می شود. دو تیم به ترتیب با 15 و 15 امتیاز در جدول رده های دوم و اول را در اختیار دارند و این بازی تاثیر مستقیمی در صعود این تیم ها خواهد داشت.

در دیگر بازی های این گروه لوگزامبورک با گل دقیقه 2+90 سباستین ژیل از سد مقدونیه گذشت و اوکراین 3- یک بلاروس را شکست داد تا با 15 امتیاز در کنار اسپانیا قرار گرفته و چشم انتظار نتیجه بازی ماتادورها باشد.

آرتم گراتسف (7)، آندره یارمولنکو (30) و یون کوپاولیوکا (40- پنالتی) گل های اوکراین را به ثمر رساندند و سرگئی کورنیلنکو (62- پنالتی) تک گل بلاروس را وارد دروازه حریف کرد.

در گروه E انگلیس با کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود صعودش به مرحله نهایی را قطعی کرد. شاگردان روی هاجسون در سن مارینو با 6گل به پیروزی رسیدند. وین رونی (13- پنالتی)، کریستین برولی (30- گل به خودی)، روس بارکلی (46) تئو والکات (68 و 78) و هری کان (77) گلزن انگلیس در این بازی بودند.

در دیگر بازی این گروه استونی با تک گل دقیقه 71 کنستانتین واسلی جف از سد لیتوانی گذشت.

در گروه G و در حساسترین بازی تیم روسیه با یک گل از سد سوئد گذشت. در این بازی دروازه بانان دو تیم به خصوص دروازه بان روس ها درخشش فوق العاده ای داشتند. روسیه با این پیروزی 11 امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی سوئد رسید.

آرتم دژیوبا در دقیقه 38 تک گل روس ها را به ثمر رساند.

زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان و ستاره تیم ملی سوئد، در پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم خارج شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز