در صورت توافق علی کفاشیان با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان؛

تیم ملی ایران به مصاف قهرمان جهان می‌رود!

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۸۷۱
تیم ملی ایران به مصاف قهرمان جهان می‌رود!
تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی آلمان، قهرمان جام جهانی 2014، خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، هفته آینده سفری به آلمان خواهد داشت تا با مقامات فوتبالی این کشور داشته باشد.

کفاشیان قصد دارد در جریان این سفر زمینه برگزاری یک دیدار دوستانه میان تیم ملی ایران و تیم ملی آلمان، قهرمان جام جهانی 2014 برزیل، را فراهم کند.

کفاشیان مصمم است در دیدار با وولفگانگ نیرزباخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، زمینه این دیدار را فراهم کند و در صورتی که تیم ملی آلمان وقت آزاد برای این بازی نداشته باشد، کفاشیان پیشنهاد بازی با یکی از تیم های بایرن مونیخ یا بروسیا دورتموند را ارائه خواهد کرد.

طی سال های اخیر به دلیل تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و اروپا علیه ایران، فدراسیون فوتبال توانایی در نظر گرفتن بازی های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی را نداشت ولی اکنون به نظر می رسد شرایط تغییر کرده و می توان امیدوار به انجام بازی های تدارکاتی برابر تیم های بزرگ جهان بود که این مهم برای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی، برای رساندن تیم ایران به جام جهانی روسیه در سال 2018 باارزش و با اهمیت خواهد بود.

گفتنی است، تیم های ملی ایران و آلمان تاکنون یک بازی دوستانه در سال 2004 در تهران و یک دیدار در چارچوب جام جهانی 1998 فرانسه برگزار کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز