جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

بلنجینی: از صعود به المپیک خوشحالم

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۱:۱۹
کد خبر: ۳۲۲۰۶۰
بلنجینی: از صعود به المپیک خوشحالم
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: دلیل اصلی پیروزی برابر لهستان، روحیه بالای بازیکنان ایتالیا بود و آنان از مهارت های خود به خوبی استفاده کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جیان لورنزو بلنجینی در نشست خبری بعد از مسابقه با لهستان و قطعی شدن صعودشان به المپیک گفت: من هم مثل بازیکنان ایتالیا خوشحالم. بازیکنانم را بخاطر روحیه ایستادگی آنان می ستایم.

وی با بیان اینکه از همه کسانی که در تیم حضور دارند حتی کسانی که با ما به ژاپن نیامدند، قدردانی می‌کنم، افزود: از همکارانم نیز تشکر می کنم. مسلماً الان باید خسته شده باشم اما خسته نیستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: دلیل اصلی پیروزی امروز ما، روحیه بالای تیم بود. بازیکنانم از مهارت های خود به نحو احسنت استفاده کردند. تا می توانستیم از دریافت سرویس ها استفاده کردیم. در طول تمرینات و مسابقات، پیشرفت خوبی حاصل شد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: بازی سختی بود. ایتالیا بهتر از ما بازی کرد. در ست‌های اول و سوم شانس پیروزی داشتیم. این مسابقات بسیار سخت است چون فقط دو سهمیه المپیک از آن به دست می آید.

استفان آنتیگا با بیان اینکه تیم من آمادگی خوبی داشت، گفت: دفاع روی تور ما امروز برابر لهستان خوب کار نکرد. خوان تورینا و زایتسف دو آبشار زن خوب ایتالیا هستند که ایستادگی برابر آنان کار دشواری است. ترکیب کنونی تیم لهستان همان ترکیب مسابقات جهان نیست و با مشکلات جدیدی روبرو شد.

سیمونه بوتی کاپیتان ایتالیا نیز در این نشست خبری گفت: بازی سختی بود. باورم نمی شود که سهمیه المپیک را کسب کردیم. نمی‌دانم چه بگویم. وظایفی را که بر عهده من بود و باید انجام می دادم، ساماندهی کردم و با سایر بازیکنان هماهنگ شدم. می خواستیم کشور خود را به المپیک برسانیم که موفق هم شدیم.

میخائیل کوبیاک کاپیتان لهستان گفت: خودم را بخاطر این شکست سرزنش می کنم. وقتی که نتیجه بازی در ست اول 23 بر 20 شده بود، تصمیم نادرستی گرفتم که بعد از آن دچار مشکل شدیم. به تیم ایتالیا تبریک می گویم. خوب بازی کردند و سهمیه المپیک را کسب کردند. باید برای کسب سهمیه از رقابت دیگری وارد شویم.

تیم ملی والیبال ایتالیا امروز با شکست لهستان سهمیه المپیک 2016 برزیل را به دست آورد.

نظر شما