امیدوارم لژیونرها و مصدومان زودتر به ترکیب اصلی بازگردند

اسماعیلاجیچ: هیچ وقت راضی نمی‌شوم/ نمی‌توانم درباره شرایط برانکو صحبت کنم

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۷:۱۴
کد خبر: ۳۲۸۷۲۹
اسماعیلاجیچ: هیچ وقت راضی نمی‌شوم/ نمی‌توانم درباره شرایط برانکو صحبت کنم
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: هنوز ترکیب ایده‌آل خودم را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پیدا نکرده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عرفان اسماعیلاجیچ در پایان تورنمنت 4 جانبه هندبال جام یادواره جانباختگان فاجعه منا درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: من هنوز نتوانسته‌ام بازیکنانم را به صورت کامل در اختیار داشته باشم. چند بازیکن ما در لیگ های اروپایی فعالیت می‌کنند و چند بازیکن دیگر هم مصدوم هستند و در این مسابقات در غیاب این بازیکنان به میدان رفتیم.

وی با بیان اینکه کارگروهی خوبی نداشتیم، عنوان کرد: حدود 6 ماه است که بازیکنان تیم ملی نتوانستند در مسابقات خوب و جدی حضور پیدا کنند و با این شرایط باید بگویم که هنوز ترکیب ایده‌آل خودم را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پیدا نکرده‌ام. امیدوارم لژیونرها و مصدومان زودتر به ترکیب اصلی تیم ملی بازگردند.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه من هیچ وقت راضی نیستم، خاطرنشان کرد: هیچ وقت از کار شاگردانم راضی نیستم چون اگر راضی باشم آنها توقعشان کم می‌شود. من باید انتظارات را بالا نگه دارم تا ملی‌پوشان انگیزه خود را از دست ندهند. به نظر من این روش برای اینکه ملی‌پوشان همیشه بیشتر از قبل تلاش کنند خوب باشد.

اسماعیلاجیچ با اشاره به مشکلات تیم ملی هندبال، تصریح کرد: در شرایط کنونی در اختیار نداشتن بازیکنان اصلی و با تجربه بزرگترین مشکل‌مان است. بازیکنانم باید تجربه بازی‌های بین‌المللی را کسب کنند، این در حالی است که برخی از ملی‌پوشان نتوانستند خود را به اردوهای تیم ملی برسانند.

وی که هموطن برانکو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم هست و به تازگی با این مربی ملاقات داشت، در این مورد اظهار داشت: از سال‌‌ها قبل وی را می‌شناختم و سابقه دوستی ما تقریباً 25 سال است. از زمانی که به ایران آمده‌ام حدود 3-4 بار با هم نهار خورده‌ایم. من نمی توانم درمورد شرایط برانکو صحبت کنم اما وی تجربیات خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: من به کشورهای مختلفی سفر کرده‌ام و اختلافی بین دو کشور ایران و بوسنی نمی‌بینم، چراکه هر دو کشور مسلمان هستند. سابقه حضور در فرانسه را هم دارم و در شرایط چنین کشوری هم با خبرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز