به من فرصت بدهید

کلوپ: نمی‌توانم معجزه کنم

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۸:۰۵
کد خبر: ۳۲۸۷۵۷
کلوپ: نمی‌توانم معجزه کنم
سرمربی تازه وارد لیورپول به هواداران تیمش هشدار داد قادر به انجام معجزه نیست و تاکید کرده با انتخاب لیورپول، دست به چالش بزرگی زده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یورگن کلوپ مربی سابق دورتموند که هفته گذشته با قراردادی 3 ساله جانشین برندان راجرز شد، همچنین اظهار کرده در اولین فصل حضورش در آنفیلد، برای کسب عنوان قهرمانی تحت فشار نخواهد بود: بدون شک من و دستیارانم، چالش بزرگی در پیش خواهیم داشت. زمانیکه این پیشنهاد را پذیرفتیم، به خوبی از این مسئله آگاهی داشتیم. لیورپول، سال های طولانی نتوانسته قهرمانی ای به دست آورد و در این سال ها مدیران تیم فقط مربی را تغییر داده اند. اما اکنون آنها با یک مربی آلمانی مواجه شده اند که قرار نیست معجزه کند. بدون صبر و فرصت کافی، نمی توان پیشرفتی به دست آورد.

وی افزود: من با مدیران باشگاه صحبت کردم. در این فصل آنها انتظار ویژه ای از ما ندارند، فقط می خواهند تیم، فوتبالی قابل قبول با برندی در شان باشگاه ارائه دهد. در مهلت نقل و انتقالات زمستانه، چه پول داشته باشیم و چه نداشته باشیم، برایم اهمیت ندارد. در حال حاضر در ماه اکتبر هستیم و من حتی نمی دانم تا آن زمان چند بازی باید انجام بدهیم. بنابراین در وهله اول باید به بازیکنانی که در اختیار داریم، اعتماد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز