دیدار یاران نوروزی و هنرمندان؛

هانی کاپیتان شد و گل زد/ پنالتی دقیقه ۲۴ به یاد شماره ۲۴

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۸:۳۹
کد خبر: ۳۲۹۰۰۷
هانی کاپیتان شد و گل زد/ پنالتی دقیقه ۲۴ به یاد شماره ۲۴
دیدار هنرمندان و یاران هادی نوروزی در حالی آغاز شد که فرزند نوروزی به عنوان کاپیتان در این بازی حضور داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم‌های یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان که به یاد کاپیتان فقید پرسپولیس امروز در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند.

دیدار تیم‌های یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان که به یاد کاپیتان فقید پرسپولیس قرار بود ساعت 16 در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برگزار شود، به دلیل مراسم تشریفات قبل از بازی و همچنن گرم کردن بازیکنان از ساعت 16:35 آغاز شد.

چهار خانم وارد ورزشگاه شدند. همچنین همسر هادی نوروزی، دخترش، همسر سپهر حیدری و خواهر همسر هادی نوروزی در ورزشگاه حضور داشتند. در این بین  همسر هادی نوروزی به همراه دخترش روی نیمکت یاران هادی نشسته بود.

در تیم یاران مرحوم هادی نوروزی بازیکنانی که در سال‌های گذشته با این بازیکن همبازی بوده و در این بازی شرکت کردند. علیرضا نیکبخت‌واحدی، اشپیتیم آرفی، میثاق معمارزاده، کریم باقری، رحمان رضایی، محسن خلیلی، رحمان احمدی، عادل کلاه‌کج، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری بازیکنان سرشناس این تیم هستند. ابوالفضل جلالی سرمربی تیم یاران هادی و محمود خوردبین هم سرپرست این تیم است. برادر هادی نوروزی، در ورزشگاه حاضر بود و روی نیمکت یاران هادی نشست. ضمن اینکه جمعی از دوستان هادی نوروزی که روی نیمکت یاران هادی حضور دارند در حال گریه کردن هستند.

در تیم هنرمندان سیدجواد هاشمی، کامران نجف‌زاده، خشایار راد، سیاوش خیرابی به همراه محمد نوازی، احمد مومن‌زاده، محمدرضا مهدوی، احمد کعبیان‌پور و محمد علیزاده، پیروز قربانی حضور دارند. پرویز مظلومی روی نیمکت تیم هنرمندان نشست. سرمربی استقلال به همراه بهتاش فریبا دستیار سابقش هدایت تیم هنرمندان را برعهده دارد. قضاوت این دیدار برعهده حبیب الله شیرازی، رسول فروغی و ابوطالب طاهریان بود.

‌بنرهایی از هادی نوروزی با عناوین کاپیتان با غیرت خداحافظ، روحت شاد کاپیتان نوروزی، شماره 24 جاودانه شد، در ورزشگاه دستگردی نصب شده و از اسکوبورد این ورزشگاه گل‌هایی که او با پیراهن پرسپولیس و نفت تهران به ثمر رسانده به نمایش درآمد. در حین گرم کردن دو تیم کریم باقری با پسر هادی نوروزی همبازی شد و با او تمرین می‌کرد. تمامی بازیکنان حاضر در زمین شماره 24 یعنی همان شماره پیراهن مرحوم هادی نوروزی را برتن کردند. پیش از آغاز بازی ترکیب 11 نفره و ابتدایی این تیم اعلام شد که مهدی واعظی، کریم باقری، رحمان رضایی، مهرداد میناوند، محمد منصوری، اشپیتم آرفی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، مهدی شیری، عادل کلاه‌کج و محسن خلیلی بازیکنان اصلی بودند. هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی هم به عنوان کاپیتان تیم وارد زمین شد. به این ترتیب هر دو تیم با 12 نفر بازی کردند. به علت اینکه تعداد نفرات حاضر در زمین به 24 نفر برسد و در هر تیم 12 بازیکن حضور داشت. در ابتدای بازی هواداران با شعار «هانی تیمت رو بردار و بیار» تیم یاران هادی را تشویق کردند.

در ابتدای بازی یک جفت استوک با مارک آدیداس از طرف اشپیتیم آرفی به همسر هادی نوروزی اهدا شد. عکسی از هادی نوروزی به پدر کاپیتان فقید پرسپولیس اهدا شد.

هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی به عنوان کاپیتان و بازیکن تیم یاران هادی نوروزی معرفی شد. نکته جالب این بود که در دقایق ابتدایی هنرمندان مسیر را برای هانی نوروزی باز گذاشتند تا او به سمت دروازه برود و توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. هانی پس از گلزنی به به سبک پدرش که دستش را روی قلبش می‌گذاشت، شادی کرد. هانی نوروزی فعالیت زیادی در زمین مسابقه دارد و جالب است با وجود سن و سال اندکش اما دوندگی خوبی در زمین مسابقه دارد. وی پس از هر گلی که تیم یاران هادی نوروزی به ثمر می‌رسانند به سمت بازیکن زننده گل می‌رود و با او خوشحالیش را تقسیم می‌کند.

در دقیقه 24 بازی داور به احترام هادی نوروزی بازی را متوقف کرد و برای یاران هادی نوروزی پنالتی گرفت که هانی برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان این توپ را تبدیل به گل کرد. بعد از گلزنی بازیکنان هر دو تیم تونلی را تشکیل دادند و پسر هادی نوروزی توسط کریم باقری به سمت نیمکت هدایت شد. در این لحظه تمام ورزشگاه هادی نوروزی را تشویق کردند و پس از آن با اعلام بلندگوی ورزشگاه یک دقیقه سکوت اعلام شد.

هواداران حاضر در ورزشگاه هانی نوروزی را مورد تشویق خود قرار دادند که او هم به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

دیدار دوستانه تیم فوتبال یاران هادی و تیم هنرمندان در پایان با نتیجه 6 بر 4 به سود تیم یاران هادی به پایان رسید.

برای تیم یاران هادی، هانی نوروزی (فرزند مهاجم فقید پرسپولیس) 2 بار که یکی از آن‌ها در دقیقه 24 و از روی نقطه پنالتی بود گلزنی کرد. دیگر گل‌های این تیم را کریم باقری، غلامرضا رضایی، اشپیتیم آرفی و محسن خلیلی به ثمر رساندند. برای هنرمندان هم مهدی صالح‌پور (2 بار)، سعید بیگی و محمدرضا مهدوی گلزنی کردند.

این دیدار در دو نیمه 35 دقیقه‌ای برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز