به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

نقی زاده: گول جایگاه استقلال را نمی خوریم

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۸:۲۸
کد خبر: ۳۲۹۰۱۳
نقی زاده: گول جایگاه استقلال را نمی خوریم
بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: تمام تلاش‌مان را برای شادی هواداران به کار می‌گیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم پدیده بیست و چهارم مهر ماه در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف استقلال می رود.

میثم نقی زاده هافبک پدیده در استانه بازی تیمش برابر استقلال درباره شرایط تیمش صحبت کرد. نقی زاده با اشاره به بازی حساس این هفته تیمش در برابر استقلال گفت: استقلالی‌ها صدرنشین هستند اما ما هم نشان داده‌ایم که به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم.تاکنون نتایج ما مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس، فولاد، تراکتور و ... این موضوع را تایید می‌کند پس در این بازی هم کسی نباید گول جایگاه استقلال را بخورد.

وی ادامه داد: در طول تعطیلات لیگ تمرینات مختلفی را پشت سر گذاشتیم و در بازی با استقلال نیز تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در پایان بازی شاهد شادی هواداران پدیده باشیم، امیدوارم در این بازی نیز هواداران مثل همیشه در ورزشگاه حمایت‌مان کنند.

نقی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سابقه‌اش در پرسپولیس در انگیزه‌هایش در این مسابقه اثرگذار است؟ گفت: سابقه حضور در پرسپولیس را دارم و یک سال خیلی خوب را با این تیم گذراندم. اما امروز سرباز تیم پدیده هستم و در هر مسابقه با بالاترین انگیزه ممکن، برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنم.

وی در خصوص فوت دلخراش‌ هادی نوروزی، نیز تصریح کرد: هنوز این مساله برایم حل نشده‌است، هادی از فوتبالیست‌های بزرگ و با اخلاق فوتبال ما بود. هیچ‌وقت مساله‌ای حاشیه‌ای از سوی نوروزی ندیدم و از روز اول تا آخری که در پرسپولیس بودم، هادی به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم یاور من بود. فراموش نمی‌کنم که روی نخستین گلی که توانستم با لباس پرسپولیس به ثمر برسانم، نوروزی تاثیر بسزایی داشت و پاس گل داد. خدا هادی را رحمت کند.

 

نظر شما