رقابت های گرندپری تکواندوی انگلیس

وداع زود هنگام ایزدی/ اسبقی و یعقوبی در دور دوم

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۴:۵۸
کد خبر: ۳۳۰۲۴۸
وداع زود هنگام ایزدی/ اسبقی و یعقوبی در دور دوم
این رقابت ها به مدت 3 روز ادامه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا  سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2015، از صبح امروز (جمعه) با حضور 227 تکواندوکار از 56 کشور و در منچستر انگلیس آغاز شد.

در نخستین روز این بازی‌ها، مبارزه‌ تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است. در وزن 67- کیلوگرم زنان شکرانه ایزدی در مبارزه اول خود برابر نور تاتار از ترکیه شکست خورد و وداع زود هنگامی با رقابت‌ها داشت. این دیدار با نتیجه هشت بر صفر به نفع تکواندوکار ترک به پایان رسید. نماینده ترکیه نایب قهرمانی المپیک لندن و مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را در کارنامه دارد.

در بخش مردان و در وزن 68- کیلوگرم اسبقی در دیدار اول خود 10 بر دو برابر توماس افوزنیکو از استرالیا پیروز شد و راهی دور دوم شد. در این وزن دیگر نماینده ایران ابوالفضل یعقوبی برابر مایکل هاروی از انگلیس 12 بر یک به برتری رسید.

تیم ملی بانوان با دو نماینده در رقابت ها حضور دارد که با حذف شکرانه ایزدی، کیمیا علیزاده تنها نماینده ایران در بخش بانوان خواهد بود که در روزهای آینده مبارزات خود را آغاز می کند.

ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، امید عمیدی و سجاد مردانی نمایندگان امروز (جمعه) ایران در بخش مردان هستند.

در رقابت های گرندپری تنها 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک تکواندوکار به عنوان سهمیه آزاد کشور میزبان مجاز به حضور هستند که در پایان به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ریو تعلق می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز