محمدپور شانس مدال بود

سلیمی: به رکوردشکنی فکر می کنم/ باید ضعف در حرکت قیچی را برطرف کنم

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲:۳۸
کد خبر: ۳۳۰۲۹۲
سلیمی: به رکوردشکنی فکر می کنم/ باید ضعف در حرکت قیچی را برطرف کنم
دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت: از مصدومیت محمدپور ناراحت شدم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در هفته دوم رقابت های لیگ برتر وزنه برداری بهداد سلیمی وزنه بردار تیم یاسین پیشرو با اقتدار قهرمان شد تا در فاصله 34 روز تا آغاز رقابتهای جهانی در رکوردگیری تیم ملی قدرت نمایی کند هرچند که بهداد در حمله به رکورد جهان ناکام بود.

بهداد سلیمی پس از کسب عنوان نخست در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری درباره ناکامی در حمله به رکورد جهان در حرکت یکضرب اظهار داشت: من وزنه 217 کیلوگرمی را در یک ضرب تاکنون نزده بودم اما 216 کیلوگرم را در چندین بار انتخاب کرده بودم. من پس از آسیب دیدگی کمر تاکنون پشت این وزنه‌ها قرار نگرفته بودم. متأسفانه آسیب‌دیدگی کمر کمی روی کار من تأثیر گذاشت اما پس از تزریقی که هفته گذشته داشتم، شرایطم بهتر شد و اگر کمی دیرتر مسابقات برگزار می‌شد، می‌توانستم وزنه‌های بهتری را بالای سر ببرم. در کل رکورد 405 کیلوگرم بد نبود، اما نتظارم در یک ضرب بیشتر بود.

دارنده مدال طلای جهان  و المپیک در فوق سنگین درباره سرگیجه و عدم تعادل نیز گفت: در حرکت یکضرب انتظار وزنه‌های بیشتری را داشتم اما در دوضرب چون تمرینات خوب نداشتم، خوب کار نکردم. سرگیجه‌ای هم که به سراغ من آمد به دلیل همان خالی کردن بدنم بود اما خوشبختانه 45 روز زمان وجود دارد تا به شرایط ایده آل برسم.

سلیمی در ادامه درباره احتمال رکوردشکنی در رقابت های جهانی گفت: من به فکر رکوردشکنی در مسابقات نیز هستم و بیشتر در حرکت یک ضرب می‌توانم رکوردشکنی کنم ولی در دوضرب هم نقاط ضعفم را برطرف خواهم کرد و روی حرکت قیچی کار می‌کنم تا این ضعفم برطرف شود. من سال قبل هم وزنه 257 کیلوگرمی را در حرکت قیچی انداختم و اگر این ضعف برطرف شود، وزنه‌های بهتری خواهم زد.

وی در خصوص مصدومیت سعید محمدپور نیز گفت: محمدپور چند حرکت قبل از من این اتفاق بد برایش رخ داد و برادر و پدر او نیز گریه می‌کردند و به همین دلیل روحیه من نیز خراب شد و خیلی از این موضوع ناراحت شدم. وی تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته بود و حتی به وزنه 230 کیلویی نیز دست یافته بود و شانس مدال بود اما این موضوع جزئی از وزنه برداری و اجتناب‌ناپذیر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز