رفتن محرم به من ارتباطی نداشت

فرکی: سپاهان به شدت در شرایط سختی به سر می‌برد/ با یک اشتباه برد را با تساوی عوض کردیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۵:۲۸
کد خبر: ۳۳۰۳۲۹
فرکی: سپاهان به شدت در شرایط سختی به سر می‌برد/ با یک اشتباه برد را با تساوی عوض کردیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید بهتر از این بازی می‌کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در رقابت های هفته هشتم لیگ برتر سپاهان در خانه برابر سیاه جامگان با تساوی 1-1 متوقف شد.

حسین فرکی سرمربی سپاهان پس از تساوی خانگی مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: به عنوان یک بازی خانگی از پیش به دنبال سه امتیاز بودیم اما متاسفانه سه امتیاز به یک امتیاز تبدیل شد. درست است که چیزی از شایستگی‌های بازیکنان ما کم نشد اما باید بهتر از این بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: یک اشتباه کردیم و همان یک اشتباه تبدیل به گل شد و چندین موقعیت گل خود را از دست دادیم. با اینکه مسلط به بازی بودیم و حریف را مجبور به عقب‌نشینی کرده بودیم اما نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم. با وجود مشکلاتی که تیم سپاهان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، خوب بازی کردن جای تشکر و تقدیر دارد

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان تیم سپاهان گفت: به دلیل مصدومیت‌های متعدد و کارت‌های زرد مجبور هستیم که از بازیکنان جوان استفاده کنیم که خوشبختانه آن‌ها توانستند خوب بازی کنند و بازی را به دست بگیرند. البته بعضی از آن‌ها مثل علی کریمی تازه از تیم ملی امید آمده‌اند و واقعا از جان برای بازی سپاهان مایه گذاشتند.

وی درخصوص جوانان تیمش خاطرنشان کرد: امروز جوانان تیمم از جمله روشندل و فاضلی خیلی خوب کار کردند و تا حدودی من را نسبت به استفاده از آ‌ن‌ها خوش‌بین کردند. اما من نگران این هستم که از آن‌ها استفاده کنم و تیم سپاهانی که همه دوربین‌ها و رسانه‌ها روی آن متمرکز هستند، نتیجه نگیرد و خودشان از بین بروند.

سرمربی تیم سپاهان درباره بازگشت محرم نویدکیا اظهار کرد: محرم هواداران سپاهان را خوشحال می‌کند اما شرایط بدنی‌اش برای اینکه در تیم بازی کند هنوز مناسب نیست. ما باید به او فرصت دهیم تا بتواند به بازیکن آماده میانه زمین تبدیل شود. آمدن او زحمت همه بچه‌های تیم و اندکی زحمات من بوده است.

وی درباره شایعاتی که باعث رفتن محرم از سپاهان شد گفت: هیچگاه رفتن محرم به علی احمدی ربط پیدا نمی‌کند. اینکه می‌گویند محرم به دلیل تخفیف ندادن من به تیم سپاهان رفته است هم صحت ندارد. چرا که همان ابتدای فصل زمانی که بحث مشکل اقتصادی سپاهان مطرح شد، هر کس به دلخواه خودش مبلغی را دریافت نکرد و من همه مبلغ مد نظر خودم را دریافت نکردم. من برای ماندن در سپاهان مشکلم پول نبود.

فرکی ادامه داد: من با دو شرط در سپاهان ماندم بنده ابتدا اعلام کردم که مسائل مربوط به مشکلات پولی فصل قبل بازیکنان در این فصل کاملا حل شود که متاسفانه این اتفاق تاکنون هم نیفتاده است. من حوصله کردم و صبوری به خرج دادم. البته بنده خودم به مادیات دنیا هیچ توجهی ندارم اما شما نگاه کنید سپاهانی در حال حاضر تحویل بنده است که محرم نویدکیا را ندارد، حاج صفی از تیم رفته، پادوانی و شیمبا هم وضعیت‌شان مشخص نیست. سپاهان به شدت در شرایط سختی به سر می‌برد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز