ایستادن کنار خط انرژی زیادی می‌خواهد

گل محمدی: یک موقعیت هم به سایپا ندادیم/ همه از تعطیلات ضربه می خورند

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۹:۲۴
کد خبر: ۳۳۰۳۳۲
گل محمدی: یک موقعیت هم به سایپا ندادیم/ همه از تعطیلات ضربه می خورند
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تعاملی بین سرمربی تیم ملی و باشگاه‌ها وجود ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ ذوب آهن موفق شد سایپا را در خانه اش شکست دهد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن در خصوص دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی جانداری بود و ما توانستیم در دفاع و حمله خوب کار کنیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که با تمرکز بالایی کار کردند. بازیکنانم در خط حمله هم خوب بودند و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به تیم حریف گفت: آنالیز خوبی از سایپا داشتیم و در فاز دفاعی خوب کار کردیم و مهره‌های کلیدی سایپا را از کار انداختیم. نقاط قوت سایپا را به خوبی کنترل و در دفاع فردی هم آنها را دچار مشکل کردیم. در خط حمله سایپا هم یک موقعیت به این تیم ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به غیبت بازیکنان ملی‌پوش این تیم در دو هفته گذشته، خاطرنشان کرد: در تمرینات‌مان دچار مشکل بودیم و بازیکنان ملی‌پوش‌مان را نداشتیم و در اصل هشت بازیکن تیم ما غایب بودند. با این حال باید از بازیکنانم به این دلیل که مردانه جنگیدند، تشکر کنم. باید از هواداران ذوب‌آهن هم که آمدند و به ما روحیه دادند، تشکر لازم را داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا تعطیلات لیگ به این تیم ضربه زد یا نه، گفت: تعطیلات نه فقط به تیم‌هایی که روند خوبی دارند، لطمه می‌زند بلکه همه تیم‌ها از تعطیلات ضربه می‌خورند. دوست داشتم این فصل برنامه‌ریزی بهتری باشد. بعد از پایان فصل قبل هم گفته بودم که بهتر است برنامه‌ای باشد تا هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی نفع ببرند. متأسفانه این نوع برنامه‌ریزی به همه ضربه می‌زند. بازیکنان، مربیان، مدیران و باشگاه‌ها از این برنامه‌ریزی ضربه می‌خورند، هزینه‌های باشگاه‌ها بیشتر می‌شود، بازیکنان فرسوده می‌شوند و مربی هم نمی‌تواند برنامه‌هایش را به صورت کامل پیش ببرد. از سوی دیگر همه می‌خواهند تیم ملی موفق باشد و در صورتی که لیگ خوب باشد، ثمره آن به تیم ملی خواهد رسید. ما دوست داریم هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی سود ببرند تا شرایط خوبی در فوتبال‌مان حاکم باشد.

وی درباره اینکه چه اتفاقی باید رخ بدهد و چگونه برنامه‌ریزی شود تا تیم ملی و باشگاه‌ها سود ببرند و منظورش چیست، اظهار داشت: در فوتبال اروپا که من آن را دنبال می‌کنم، مربیان تیم ملی و باشگاهی با هم تعامل دارند. پیش از فصل با یکدیگر جلسه می‌گذارند و تعامل می‌کنند. بهتر است این جلسات برگزار شود تا سرمربی تیم ملی به مربیان باشگاهی بگوید که چه چیزی از آنها می‌خواهد. این تعامل در فوتبال ما وجود ندارد و من اگر بدانم سرمربی تیم ملی چه چیزی می‌خواهد بازیکنانم را به همان شکل آماده می‌کنم. از سوی دیگر من هم می‌خواهم بازیکنان با تفکراتم آشنا شوند و اگر تعامل باشد، بهتر است. به نظرم اگر در این خصوص هم‌فکری شود، همه می‌توانند از این مسئله استفاده کرده و سود ببرند.

گل‌محمدی درباره اینکه چرا در طول بازی و هر 15 دقیقه یک بار جای خود را با دستیارش عوض می‌کرد و هر دفعه یکی از آنها لب خط می‌ایستادند تا نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کنند، گفت: ایستادن کنار خط انرژی زیادی می‌خواهد و ما هم این کار را انجام می‌دادیم تا وظایف را تقسیم کنیم.

وی در خصوص شعار هواداران ذوب‌آهن علیه مجید جلالی و سایپایی‌ها اظهار داشت: شعاری به آن صورت که توهین‌آمیز باشد نشنیدم، اما در هر ورزشگاهی و از سوی هر تماشاگری که بی‌احترامی صورت بگیرد، آن را نمی‌پسندم و این دور از شأن هر هواداری است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره رضا شکاری، بازیکن جوان این تیم گفت: او بازیکن آینده‌داری است و این بازیکن می‌تواند در سطح بین‌المللی خودش را نشان دهد، اما این روند باید آرام آرام باشد. در نیم‌فصل دوم بازیکنان جوان به ما کمک خواهند کرد و وقتی بازی‌های ما بیشتر شود، بازیکنان جوان بیشتر استفاده می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز