گسترش تیم قابل احترامی است

پاشایی: تارتار اجازه نمی‌دهد فرزندش هم بدون هماهنگی به تمرین بیاید

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۶:۵۹
کد خبر: ۳۳۳۴۴۸
پاشایی: تارتار اجازه نمی‌دهد فرزندش هم بدون هماهنگی به تمرین بیاید
مربی تیم راه آهن گفت: هیچ مربی در ایران اجازه نمی دهد که در روزهای تمرین، کارهای تاکتیکی اش مشاهده شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: یکی از بازی های حساس ما خواهد بود. با وجود زمان کمی که در اختیار داشتیم اما به آنچه که می خواستیم رسیدیم. بچه ها خیلی خوب توانستند با تفکرات تاکتیکی ما کنار بیایند. 

وی ادامه داد: گسترش تیم قابل احترامی است. امیدوارم بازی خوبی در برابر این تیم داشته باشیم. کادر فنی و بازیکنان فهیمی در این تیم وجود دارند و کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

مربی راه آهن در ارتباط با غایبان تیم راه آهن در این بازی گفت: بهادر عبدی و سیامک کوهنورد محروم هستند و محسن ایران نژاد هم مصدوم است.

وی درباره این که سعید عزیزیان به تمرینات راه آهن آمد اما تارتار به وی اجازه نداد که او در تمرین حضور یابد هم گفت: تارتار در روزهایی که کار تاکتیکی انجام می دهد حتی به فرزند خود نیز اجازه نمی دهد که در تمرینات حضور یابد. هیچ مربی در ایران اجازه نمی دهد که در روزهای تمرین، کارهای تاکتیکی اش مشاهده شود.

پاشایی در این باره که اگر کادر فنی تیم ملی نیز بخواهند از تمرینات راه آهن دیدن کنند با همین برخورد روبه رو می شوند یا خیر، اذعان داشت:  اتفاقا هفته پیش مارکار آقاجانیان به تمرینات راه آهن آمده بود اما از سه چهار روز قبل با مسوولان تیم هماهنگ کرده بود. به این ترتیب ایشان هم با هماهنگی به تمرینات ما آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز