با خبرگزاری برنا در نمایشگاه مطبوعات؛

منوچهری: دوست دارم یک سایت ورزشی داشته باشم/ نباید به داوران خرده گرفت

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۳۸۲۷۶
منوچهری: دوست دارم یک سایت ورزشی داشته باشم/ نباید به داوران خرده گرفت
مهاجم راه آهن گفت: داوران امسال را مثل پارسال دیدم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا امین منوچهری بازیکن اسبق استقلال که امسال فصل ناموفقی را در راه آهن داشت، در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات دقایقی مهمان سرویس ورزشی خبرگزاری برنا بود.

 

* نمایشگاه  مطبوعات را چطور دیدید؟

اولین بار است که به نمایشگاه مطبوعات میام کار قشنگ و تمیزی است و دیدار خوبی با دوستان مطبوعی که اغلب به صورت تلفنی با آنها در ارتباط بودم، داشتم. روزنامه های ورزشی با وجود تعداد زیادی که چاپ می شود جایشگان خالی است و فعلا این سایت ها هستند که فعال اند.

 

* جزو ورزشکارانی هستید که ارتباط خوبی با رسانه ها و ورزش دوستان و هواردان دارید؟

فقط خودم در یک شبکه اجتماعی حضور دارم (اینستاگرام) و این ارتباط بدون مدیر هست و  خودم به صورت مستقیم با هوادارام در ارتباط هستم و دوست دارم پاسخ محبت آنها را بدهم. شاید طرفداران زیادی نداشته باشم ولی دوست دارم در آینده نزدیک یک سایت ورزشی داشته باشم.

 

* صحبت هایی از میزبانی راه آهن در کرج یا شهر قدس است. نظر شما چیست؟

من هم شنیده ام که قرار است تیم به کرج یا قلعه حسن خان برود. مکان آن برای من فرقی ندارد اما امیدوارم که حداقل هواداران آن شهر و مسئولین آن پشت ما باشند. خود من حدود 7 سال در کرج بازی کردم و دو سال آخر میزبان پرسپولیس و استقلال بودیم که متاسفانه هواداران کرجی استقبال خوبی از ما نکردند. امیدوارم که مسئولین کرج به میزبانی شهرشان توجه بیشتری داشته باشند.

 

داوری امسال را چطور دیدید؟ بعضی از بازیکنان و تیم ها از داوری امسال راضی نیستند؟

داورها هم اشتباه می کنند مثل ما ورزشکاران نباید به آنها خرده گرفت. مثل بازی تیم ما در مقابل استقلال که داوری ها اشتباه داشت و به عنوان یک بازیکن با تجربه سعی می کنم از لحاظ روحی و روانی به داوران کمک کنم. داوران امسال را مثل پارسال دیدم و لی حجم حمله به داوری ها امسال بیشتر شده است.

نظر شما