بعد از مذاکره با لوزانو؛

ملاقات افشاردوست و خوش خبر با آناستازی

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۳:۱۴
کد خبر: ۳۳۸۲۷۸
ملاقات افشاردوست و خوش خبر با آناستازی
محمود افشاردوست و امیر خوش خبر برنامه های خود را پیگیری می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی والیبال ایران در ادامه ماموریت خود در لهستان امروز سه شنبه با مدیر برنامه های آناستازی ملاقات خواهند داشت و به تماشای مسابقه تیم رادون به سرمربیگری لوزانو خواهند رفت.

محمود افشاردوست و امیر خوش خبر که بامداد یکشنبه با هدف بررسی عملکرد چند تن از مربیان صاحب نام والیبال جهان است و ارائه گزارشی به رییس فدراسیون والیبال، راهی لهستان شده بودند، ظهر امروز با مدیر برنامه های آناستازی ملاقات دارند و فردا نیز با آندره آناستازی این مربی صاحب نام والیبال دنیا جلسه خواهند داشت و در خصوص برنامه های وی بحث و گفتگو خواهند کرد.

حضور در مسابقه تیم های رادون و ورشو از دیگر برنامه های امروز افشاردوست و خوش خبر است تا از نزدیک با نحوه هدایت لوزانو در زمین مسابقه آشنا شوند.

آنان روز گذشته نیز در تمرین تیم رادون با هدایت لوزانو حضور یافتند و با نحوه تمرینات این مربی از نزدیک آشنا شدند.

رییس فدراسیون والیبال پس از عملکرد تیم ملی در جام جهانی ژاپن، شش نشست برای آسیب شناسی و بررسی راهکارهای تقویت تیم ملی برگزار کرد تا تیم ایران در مسابقات انتخابی ژاپن که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل شود.

ماموریت دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی والیبال به لهستان نیز در راستای انتخاب بهترین گزینه برای تیم ملی برای رسیدن به این هدف است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز