با خبرگزاری برنا در نمایشگاه مطبوعات؛

شعبانی بهار: ورزش همگانی باید بصورت رایگان در دسترس عموم باشد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۲:۱۰
کد خبر: ۳۳۸۲۸۹
شعبانی بهار: ورزش همگانی باید بصورت رایگان در دسترس عموم باشد
معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فوتبال حدود 80 درصد از سهم رسانه ها را در برمی گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا دکتر شعبانی بهار معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در بازدید از  بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور  در غرفه خبرگزاری برنا دقایقی مهمان سرویس ورزشی برنا بود

شعبانی بهار با گلایه از عملکرد رسانه ها در پوشش اخبار ورزش همگانی گفت: آنچه برای من خیلی مهم است این است که عملکرد رسانه ها نسبت به معرفی به پوشش خبرهای ورزش همگانی خوب نیست و از آنها گله مندم. چون کمترین توجه را  به رشته ورزشی دارند. انتظار من این است که رسانه ها از مردم نیاید عقب بماند عموم مردم از اثرات ورزشهای همگانی نسبت به رسانه ها جلوترند.

وی درباره این عدم اقبال رسانه ها به ورزش همگانی گفت: من دو علت برای این تعبیر دارم که به نظر من واقعیت نزدیک است. یک اینکه رسانه ها درآمدی از ورزش همگانی ندارند و دو اینکه این رشته مهیج نیست. اعتقاد دارم که ورزش و سلامتی مردم مهمترین بخش است و همه باید از آن حمایت کنند. رسانه ها باید سرعت بیشتری به این مبنای داشته باشند.

شعبانی بهار درباره وضعیت ورزش همگانی نیز گفت: یکی از جایگاهی که رسانه ها باید به آن کمک کنند این است که ورزش همگانی را از همه ارکان نظام مطالبه کنند ورزش به خصوص ورزش همگانی باید بصورت رایگان در دسترس عموم باشد درصد توجه رسانه ها به ورزش همگانی کمتر از 5 درصد است در صورتی که این درصد در فوتبال حدود 80 درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز