بازیکنان باید اعتماد به نفش داشته باشند

سلیمانی: حضور در جام جهانی کوچک به تیم ملی کمک می‌کند

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰:۵۱
کد خبر: ۳۳۸۲۹۶
سلیمانی: حضور در جام جهانی کوچک به تیم ملی کمک می‌کند
سرمربی تیم فوتسال بانوان درباره حضور این تیم در جام جهانی کوچک گفت: بازی های بسیار سختی را پیش روی خود داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پس از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب عنوان نخست در این بازیها، بازیکنان مدتی را استراحت کرده و سپس در یک اردوی تدارکاتی که در تهران برگزار شد، دو دیدار دوستانه با تیم روسیه را انجام دادند و حاصل این دو بازی دوستانه یک برد و یک باخت بود.

وی افزود: پس از آن ملی پوشان در اختیار باشگاه های خود قرار داشتند تا در رقابتهای لیگ برتر شرکت کنند. پس از قطعی شدن اعزام تیم ملی به رقابتهای جام جهانی کوچک گواتمالا، اسامی 16 بازیکن را اعلام کرده ایم اما در روز اعزام دو نفر خط خواهند خورد و ما طبق قانون بازیها، فقط می توانیم 14 بازیکن را همراه خود داشته باشیم.
 
سرمربی تیم ملی درباره شناخت از حریفان خود در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کوچک گواتمالا گفت: بازیکنان در گذشته با تیم های برزیل، پرتغال و کاستاریکا  بازی کرده اند. بازی در مقابل برزیل و پرتغال را واگذار کرده و در مقابل کاستاریکا به پیروزی رسیده اند. همانطور که می دانید تیم ها در حال پیشرفت هستند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. تمام تلاشمان را برای برگزاری و اجرای بهترین بازی در مقابل حریفان سرسخت و قدرتمند خود بکار خواهیم گرفت.
 
وی گفت: در اردویی که پیش رو داریم بر روی برنامه های دفاع، حفظ توپ و ضد حمله کار می کنیم. متاسفانه زمان زیای برای تمرین نداریم و سعی مان بر این است که بهترین استفاده را در مهلتی که داریم، کنیم. ضمن اینکه بازی تدارکاتی نخواهیم داشت. چرا که تیم ها درگیر رقابتهای لیگ خود هستند اما اگر تیم های حاضر در تهران آمادگی برگزاری دیدار دوستانه با ما را داشته باشند، استقبال می کنیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: معتقدم که بازیکنان نباید اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. جام جهانی کوچک گواتمالا، تورنمنت بین المللی بسیار بزرگی برایمان است و نباید از حریفمان بترسیم. باید از تجربیات خود استفاده کنیم و بازی های خوبی از لحاظ فنی باید به نمایش بگذاریم.صعود کردن از گروه چندان راحت نیست و همه هدف ما این است که بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز