با خبرگزاری برنا در نمایشگاه مطبوعات؛

دادرس: کی‌روش کسی را قبول ندارد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۳۸۴۰۳
دادرس: کی‌روش کسی را قبول ندارد
عضو کمیته استیناف فدراسیون گفت: باید به این موضوع فکر کرد که چه چیزی به داوران داده ایم و از آنها چه می خواهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی دادرس مدیرعامل سابق باشگاه پیکان و یکی از اعضای فعلی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات دقایقی مهمان خبرگزاری برنا بود.

 

* نمایشگاه مطبوعات را چطور دیدید؟

فارغ از جنجالهای عقیده ای عده ای، نمایشگاه خوبی است و هر کس کار خود را انجام می دهد و مردم در حال مطالعه اند و نظم و خلوتی خوبی در نمایشگاه دیده می شود و آنهایی که شرکت نکرده اند دیدگاه های خاص خود را داشته اند و به هر از دیدگاه خود به موضوع نگاه می کند. شنیده ام مشکل مالی باعث این خلوتی شده است و بهتر بود وزارت فرهنگ و ارشاد سوبسیدی حداقل برای مطبوعات ورزشی قائل می شد.

 

* در حال حاضر مشغول چه فعالیتی هستید؟

فعلا عضو کمیته استیناف کمیته فدراسیون فوتبال هستم.

 

* نظرتان درباره داوری امسال چیست؟

برخی اعتقاد به این دارند که داوری امسال ضعیف تر است. باید این مسئله را به نسبت دید باید به این موضوع فکر کرد که چه چیزی به داوران داده ایم و از آنها چه می خواهیم. جو بدی توسط برخی مسئولین و مردم به داورها وارد شده همه انتقاد می کنند تشویقی در کار نیست. این فشارها خوب نیست. باید به آنها احترام گذاشت. چرا از داوران خوب تشویقی صورت نمی گیرد. داوری های امسال با پارسال فرقی نداشته است. عدم هماهنگی بین کمیته داوری و دپارتمان داوری باعث برخی اشتباهات می شود. در مورد مسئله داوری که زمان سرمربی سابق پرسپولیس (علی دایی) در بازی با تیم سپاهان افتاد، خیلی از مسائل فاش نشد متاسفانه ورود نشد و همه چیز بهم ریخت و همه کاسه کوزه ها بر سر آقای کریمی شکست. خوشبختانه کمیته استیناف شجاعانه تر برخورد کرد.

 

* در مورد دعوای آقای کی روش با اسدی چه نظری دارید و مقصر کیست؟

من هم چیزهایی شنیده ام. کی روش کسی را قبول ندارد گاهی بی احترامی می کند. کی روش به جایی آمده که هفت هزار سال تاریخ دارد. کفاشیان سیاست خوبی ارائه کرد و به خوبی وارد این مسئله شد ولی باید بیشتر ورود می کرد. بی حرمتی به آقای اسدی بی حرمتی به دبیر کل فدارسیون ایران و مردم ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز