شرایط یکسان لوزانو و آناستازی انتخاب را سخت می‌کند

خوش خبر: آناستازی هم شرایط خوبی برای هدایت تیم ملی دارد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۱:۳۶:۰۴
کد خبر: ۳۳۸۴۵۴
خوش خبر: آناستازی هم شرایط خوبی برای هدایت تیم ملی دارد
سرپرست تیم ملی والیبال ایران پس از جلسه با مدیر برنامه‌های آناستازی گفت: جلسه خیلی خوبی داشتیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران پس از جلسه با مدیر برنامه های آناستازی گفت: جلسه خیلی خوبی داشتیم. شرایط و برنامه های آناستازی و لوزانو برای تیم ملی تقریبا یکسان است و این انتخاب را سخت می کند.

جلسه محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی ایران عصر امروز سه شنبه، در شهر رادون لهستان برگزار شد.


امیر خوش خبر پس از پایان این نشست، اظهار داشت: مالکه وکیل و مدیر برنامه های آندره آناستازی شرایط این مربی را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران به روشنی بیان کرد و ما هم شرایط و خواسته رئیس فدراسیون را به وی اعلام کردیم.


سرپرست تیم ملی والیبال افزود: دو طرف در بسیاری از مسائل به توافق خوبی رسیدند و شرایط مناسبی را برای همکاری اعلام کردند. با توجه به اینکه با وکیل آناستازی تمام شرایط را بررسی کردیم و صحبت هایی هم با خود اناستازی قبلا داشتیم، فکر نمی کنم لازم باشد دیگر جلسه دومی با این مربی داشته باشیم. از سوی دیگر تیم آناستازی فردا شب یک دیدار مهم و حساس دارد.


خوش خبر تصریح کرد: در حال حاضر لوزانو و آناستازی شرایط خوبی برای سرمربیگیری تیم ملی والیبال ایران دارند و انتخاب بین این دو گزینه بسیار سخت شده است. به هر حال تمامی گزارش ها و شرایط این دو مربی را به تهران می آوریم.


وی با بیان اینکه هر دو مربی از مربیان بزرگ والیبال دنیا هستند، گفت: آنان شرایط خود را اعلام کردند. ما هم شرایط خود را به آنها اعلام کردیم و تقریبا با هر دو سرمربی تا حد زیادی به توافق رسیدیم. از اینجا به بعد رییس فدراسیون والیبال ایران تصیمیم که کدام یک از این دو مربی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود.


سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در پایان گفت: شرایط آناستازی نسبت به چند سال پیش خیلی فرق کرده و خیلی بهتر و مناسب تر شده است. حتی در خصوص دستیار هایش فقط یک مربی و یک بدنساز می خواهد. دقیقا مثل لوزانو که یک مربی که سیچلو باشد و یک بدنساز را اعلام کرده است .واقعا هر دو گزینه های خوبی هستند و شرایط خوبی دارند . امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را برای تیم ملی والیبال ایران بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز