با توجه به عملکرد نه چندان دلچسب ایرانی ها در قطر

تمجید الوطن از لژیونرهای ایران/ ۶ ستاره ایرانی

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۸:۰۰
کد خبر: ۳۵۳۶۴۳
تمجید الوطن از لژیونرهای ایران/ ۶ ستاره ایرانی
با توجه به اینکه تا چندی پیش خبر اخراج چند بازیکن ایرانی لیگ قطر به گوش می رسید نشریه الوطن به تمجید از لژیونرهای ایرانی پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نشریه الوطن گزارشی را از لژیونرهای حاضر در لیگ ستارگان ارائه داد و در آن به تعریف و تمجید بازیکنان ایرانی پرداخت.

لیگ ستارگان قطر که امسال 6 لژیونر ایرانی به نام‌های مجتبی جباری و پژمان منتظری(الاهلی)، اشکان دژاگه(العربی)، آندرانیک تیموریان(ام‌صلال)، مسعود شجاعی(الغرافه) و محمد نوری(المسیمیر) را در خود جای داده است از اهمیت بالایی برای فوتبال دوستان ایرانی برخوردار است. روزنامه‌های قطر بعد از گذشت نیم فصل گزارش‌هایی را از تمام لژیونرهای حاضر در لیگ قطر ارائه داده‌اند. در این گزارش تمام لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ ستارگان عملکرد خوبی داشته‌اند.

نشریه الوطن قطر درباره فوتبالیست‌های ایرانی حاضر در لیگ ستارگان این طور نوشت: بازیکنان ایرانی لیگ ستارگان ثابت کرده‌اند که در نیم فصل گذشته عملکرد خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند به همراه تیمشان عملکرد خوبی از خود ثبت کنند. از بارزترین این بازیکنان ایرانی می‌توان به نام مجتبی جباری اشاره کرد. او با بازی خوب خود در تیم الاهلی می‌تواند از نامزدهای بهترین‌ها در این فصل باشد.

با نگاه به دیگر بازیکنان ایرانی در گزارش‌های منتشر شده مشخص می‌شود که آنها هم عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند، اشکان در تیمش خوب عمل کرده، نوری به همراه المسیمیر، شجاعی در الغرافه، تیموریان در ام‌صلال این‌ بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند.

با وجود اینکه پیش از این خبرهایی از جدایی برخی بازیکنان ایرانی شنیده می‌شد اما اکنون آنها توانسته‌اند در باشگا‌ه‌های خود بمانند و حتی امکان ورود برخی از بازیکنان ایرانی دیگر به لیگ ستارگان قطر وجود دارد. با این تفاصیل فوتبال ایران عملکرد خوبی را از میان لژیونرهای آسیایی حاضر در لیگ قطر داشته است.

این در حالی است که این نشریه به نام منتظری مدافع ملی‌پوش کشورمان که در تیم الاهلی همبازی جباری است، اشاره‌ای نکرده است که البته غیبت 8 هفته‌ای او بی‌ارتباط با این موضوع نیست.

همچنان که دیدیم این روزنامه قطری به تمجید از عملکرد بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان پرداخته است اما این در حالی است که پیشتر همین روزنامه (الوطن) اخباری را مبنی بر اخراج جباری و منتظری از الاهلی منتشر کرده بود، تیموریان را در لیست سیاه باشگاه ام‌صلال قرار داده بود و از عملکرد ضعیف شجاعی می‌گفت.

نظر شما