با بازیکنان جوانمان تمرین کرده‌ایم

تهامی: صبا با دایی در کورس قهرمانی قرار دارد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۵۳۸۱۸
تهامی: صبا با دایی در کورس قهرمانی قرار دارد
مربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال اهواز گفت: تاکنون بازیکنان شهرستانی‌مان نیامده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابراهیم تهامی در نشست خبری پیش از بازی مقابل صبا اظها‌ر داشت: صبا یک تیم بسیار قوی است و اکنون در کورس قهرمانی قرار دارد. این تیم از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد و همچنین علی دایی سرمربی این تیم، بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است و یک مربی در سطح بالا محسوب می‌شود. کاملا این تیم و سرمربی آن را می‌شناسیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه بازیکنان شهرستانی تیم ما نیامده‌اند و با بازیکنان جوانمان تمرین کرده‌ایم و طی صحبتی که با آنها داشتم از آنها خواستم کمی بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم در این دیدار امتیاز کسب کنیم.

مربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال اهواز در ادامه خاطر‌ نشان کرد: من همیشه دوست داشتم حقایق را بگویم و اکنون باید بگویم عصر روز گذشته که تیم را خودم تمرین دادم هیچ کدام از بازیکنان شهرستانی ما در تمرین حاضر نبودند. مشکلات باشگاه زیاد شده است، ولی سعی می‌کنیم در نیم فصل از بازیکنان بومی استان بیشتر استفاده کنیم، چرا که این بازیکنان از توانایی بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: البته بازیکنان شهرستانی ما زحمات خود را کشیده‌اند. به‌ هر‌ حال باشگاه از روز اول ضعیف کار کرد و امیدوارم در نیم فصل دوم کارهای لازم را انجام دهیم. فکر می‌کنم از نظر مالی نیز قرار است کمی پول به باشگاه تزریق شود و در نیم فصل دوم می‌توانیم از بازیکنان بومی استفاده ببریم.

مربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال اهواز خاطر‌ نشان کرد: برای دیدار برابر صبا بازیکن مصدوم و محروم نداریم. البته همان طور که گفته‌ام بازیکنان شهرستانی‌مان نیامده اند هر چند که قرار بود شب گذشته به تیم اضافه شوند و به احتمال زیاد چند نفر از آنها برای بازی فردا بیایند.

تهامی  بیا‌ن‌ کرد: طبق آنچه شنیده‌ام علی حنطه پس از جدایی تیم با پرواز به مشهد رفته است و ساعت 10:25 امروز نیز شنیدم که آقای بختیاری زاده، سرمربی تیم شده است.

مربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال اهواز عنوان کرد: باشگاه تحت هر شرایطی می‌تواند مربی را تغییر دهد و من این اختیار را به باشگاه می‌دهم. به‌ هر‌ حال در نیم فصل دوم سعی می‌کنیم از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم و ان‌شا‌ء‌الله نتایج خوبی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز