برای حضور قدرتمند در رقابت های پاراالمپیک

تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردو می رود

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۵۳۸۵۱
تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردو می رود
مهرماه گذشته تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و در رقابت با ۱۱ تیم دیگر شرکت کننده در این رقابتها، موفق به حضور در فینال شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر با پشت سر گذاشتن ۹ مرحله اردوی آماده سازی که دو مرحله آن به صورت تدارکاتی در خارج از کشور برگزار خواهد شد، آماده حضور در بازی های پارالمپیک برزیل خواهد شد.

اگر چه ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برابر استرالیا، قهرمان جهان شکست خوردند و نایب قهرمان شدند اما به واسطه حضور در این مرحله از مسابقات که با پیروزی برابر کره جنوبی حاصل شد، سهمیه خود را برای حضور در بازی های پارالمپیک برزیل نهایی کردند.

بر این اساس تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به زودی اردوهای آماده سازی خود را برای شرکت در این دوره رقابتها آغاز خواهد کرد تا بتواند در بهترین شرایط آمادگی ، با حریفان خود در ریودوژانیرو روبرو شود.

در همین راستا برنامه ریزی های اولیه برای آماده سازی بهتر تیم ملی بسکتبال انجام شده است. بر این اساس سه مرحله اردو در سال جاری همراه با ۶ مرحله اردوی متصل به اعزام در سال ۹۵ عمده برنامه پیش بینی شده برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر جهت حضور در بازی های پارالمپیک برزیل است.

از مجموع این ۹ مرحله اردو، قرار است دو اردو به صورت تدارکاتی خارج از کشور برگزار شود اما هنوز زمان و محل برگزاری این اردوها به طور دقیق مشخص نیست.

نظر شما