بیست و یکمین دوره لیگ جودو با حضور دکتر خدابخش آغاز شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۵۳۹۱۰
بیست و یکمین دوره لیگ جودو با حضور دکتر خدابخش آغاز شد
خدابخش:برگزاری منظم و برنامه دار مسابقات لیگ و رصد آنها یکی از بهترین راه های تقویت ورزش جودو است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ جودو که دوازدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک این ورزش به حساب می آید روز پنجشنیه سوم دی ماه 94 با حضور دکتر رشید خدابخش، سرپرست فدراسیون، آقای زارعیان سرمربی تیم ملی بزرگسالان، آقای داوود بلوطی رییس هیئت جودو استان تهران و دیگر دست اندرکاران و قهرمانان ورزش جودو آغازشد.

خدابخش در اولین حضور خود در سالن شهید افراسیابی ضمن ابراز خوشنودی خود از حضور در بین جمعیت جودوکاران جوان و علاقمند گفت: این جا و در کنار این عزیزان بودن باعث افتخار بنده است. به یاری خدا با حضور در این فدراسیون و در کنار این نیروی خروشان جوان سعی داریم که با برنامه ریزی در جهت ایجاد فضای همدلی بیشتر، رفع نواقص و موانع پیش روی اجرای برنامه مند مسابقات قدم برداریم که باور بنده و نظر متخصصان این حوزه هم بر این است که  برگزاری منظم و برنامه دار مسابقات لیگ و رصد آنها یکی از بهترین راه های تقویت ورزش جودو است.

وی در ادامه با اشاره به سختی راه گفت: این طبیعی است که مشکلات پیش رو کم نیست اما در عین حال همت خانواده بزرگ جودو بیشتر از آنها ست. ما در مجموعه فدراسیون قصد داریم که از توان هیئتها و متخصصان استانها نهایت استفاده را ببریم و در عین حال حرکت وحدت بخشی را در مرکز دنبال نماییم تا بتوانیم بر افتخارات جودوی کشور بی افزاییم.

این مسابقات با حضور 8 تیم در دسته لیگ برتر و یازده تیم در دو گروه A وB در دسته یک کشورآغاز به کار کرد.

122721

هیئت جودوی استان تهران از سعید مولایی تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو در روز آغاز بیست و یکمین دوره لیگ باشگاههای جودوی کشور از قرمان ارزشمند و ملی کشورمان تقدیر شد.

در این برنامه کوتاه که به بصورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد هیئت جودوی استان تهران با حضور دکتر خدابخش سرپرست فدراسیون جودو، داوود بلوطی رییس، ترکاشوند نائب رییس هیئت جودوی تهران و مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو از سعید مولایی به پاس زحمات ارزشمند وی و افتخار آفرینی برای جمهوری اسلامی ایران در صحنه های ملی و بین المللی در رشته جودو، یه صورت ویژه تقدیر به عمل آورد.

زارعیان: خواستار همکاری بیش از پیش سازمان لیگ با تیم ملی هستیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو در روز برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ جودو کشور، مجید زارعیان سرمربی تیم بزرگسال کشورمان یکی از حاضرین در سالن شهید افراسیابی بود.

وی در گفتگویی کوتاه با شاره به برگزاری منظم لیگ گفت: برگزاری لیگ در سطح کشور قطعا تاثیر مثبتی در ایجاد انگیزه در جودوکاران ما داشته و به نوعی با نگاه مدقانه می توان استعداد یابی نمود.

وی نزدیک بودن به بازیهای اسیایی و همچنین المپیک 2020 را یکی از مهمترین هدف گذاریهای خود و همچنین فدراسیون معرفی کرد و ادامه داد: در همین  راستا روز شنبه  پنجم دی ماه مسابقات انتخابی تیم ملی نیز شروع خواهد شد که البته برخی از اعضای و شرکت کنندگان در این تورنمنت در همین مسابقات امروز هم حضور دارند که این خود می تواند باعث بالارفتن آمادگی این عزیزان شده و ما نیز به نوعی سطح امادگی جودو کارنمان را بسنجیم.

وی در پایان صحبتهای خود ضمن ابراز امیدواری از حضور ورزشکاران بسیار مستعد و کوشا در ورزش جودو و پیش بینی روزهای افتخار آمیز برای ورزشکاران ملی پوش گفت: ما در راستای آماده سازی تیم ملی جودوی کشور خواستار همکاری روزافزون سازمان لیگ با تیم ملی هستیم و همچنین از آقای دکتر خدابخش هم می خواهیم که با حمایت جدی فدراسیون باعث دلگرمتر شدن ما و ورزشکاران تیم ملی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز