استقلال خوزستان۱-۱سپاهان

خلعتبری طلسم خسوس را شکست

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۵:۲۸
کد خبر: ۳۵۳۹۲۴
خلعتبری طلسم خسوس را شکست
تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان متوقف شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال خوزستان قهرمتان نیم فصل در اولین هفته نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل سپاهان متوقف شد.

بازی دو تیم در نیمه اول چنگی به دل نزد. شاگردان ویسی که هفته پیش هم مقابل یک تیم اصفهانی به میدان رفته بودند، این هفته در اهواز میزبان دیگر نماینده اصفهان بودند. استقلال خوزستان هفته گذشته با پیروزی ارزشمند مقابل ذوب آهن قهرمان نیم فصل شد و امروز هم می خواست با برتری مقابل سپاهان فاصله خود را با استقلال بیشتر کند.

بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. البته سهم تیم میزبان در ایجاد موقعیت ها بیشتر از سپاهان بود اما در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم استقلال خوزستان بازی را تهاجمی تر آغاز کرد. در دقیقه 58 رحیم زهیوی در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و برای چهارمین بازی متوالی برای استقلال خوزستان گل زد.

بعد از گل در حالی که استقلال خوزستان می خواست بازی را اداره کند، سپاهان هجومی تر شد. تا اینکه در دقیقه 85 ضربه سر خلعتبری طلسم گل نخوردن های دخسوس را شکست و استقلال خوزستان بالاخره گل خورد.

دخسوس از نیمه اول بازی با استقلال خوزستان دیگر گلی دریافت نکرده بود.

استقلال خوزستان با این تساوی 33 امتیازی و سپاهان 23 امتیازی شد.

داور: محسن ترکی، کمکها: مهدی الوندی، حسین رحیمی پور

تعداد تماشاگران 1000 نفر

استقلال خوزستان:

فرناندو ده خسوس، پیمان شیرزادی،موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری،مهدی رحیم زهیوی، حسن بیت سعید(فرشاد جان فزا 88)، عقیل شویعی کعبی، مهدی زبیدی(روح الله سیف الهی70)، سید جلال عبدی، علی اصغر عاشوری(ادوارد سوارز  82)

 سرمربی: عبدالله ویسی

سپاهان:

رحمان احمدی، حسین موسی اف، میلاد سرلک(63 میلاد سرلک)، هادی عقیلی، عبدالله کرمی(علی احمدی 39)، وریا غفوری، محرم نویدکیا(پاپی 64)، علی کریمی، مهدی شریفی، محمدرضا خلعتبری، سعید قائدی فر

سرمربی:ایگور استیماچ

اخطار

وریا غفوری(48) - هادی عقیلی(61) از سپاهان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز