بازیکنان ذوب آهن شوکر هستند

حسینی: فرقی ندارد با استقلال بازی کنیم یا بارسا

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۷:۴۸
کد خبر: ۳۵۳۹۳۸
مربی ذوب آهن گفت: بازیکنان ذوب آهن به شوک نیاز ندارند و خودشان شوکر هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: بازی سختی بود.ملوان چون بازی نتیجه نگرفته بود  می خواست مقابل ما حداقل امتیاز را بگیرد.در نیمه دوم بچه های ما فوتبال برتری را نشان دادند و به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد:بچه های ما در تمام کردن موقعیت ها خوب عمل نکردند.بارها صاحب موقعیت شدیم.در این زمینه با آنها صحبت می کنیم.البته آنها به شوک نیاز ندارند و خودشان شوکر هستند.

مربی ذوب آهن درباره عملکرد مرتضی تبریزی گفت:دنظر ما نسبت به مرتضی مثل گذشته است.جو روانی تیم روی او سنگینی می کرد.الان در سال سوم حضورش در ذوب آهن جا افتاده و بازدهی اش نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی درباره برگزاری دیدار تیمش در فینال جام حذفی مقابل استقلال اظهار داشت:با بارسلونا هم بازی داشته باشیم فینال فینال است و تفاوتی ندارد با چه تیمی بازی کنیم.در این بازی محکوم به پیروزی هستیم وفرقی ندارد آن تیم استقلال باشد یا تیم دیگری.

حسینی درباره دربی اصفهان و جدال با سپاهان گفت:من با توجه به شناختی که از سپاهان دارم،مطمئن هستم بازی سختی داریم.سپاهان منظم بازی می کند و نسبت به گذشته بهتر شده است.این بازی هم دربی است و شرایط خاص خود را دارد اما ما محکوم به شکست سپاهان هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز