از داوری لطمه خوردیم

مهاجری: پرسپولیس مدعی قهرمانی است

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۳:۴۰
کد خبر: ۳۵۳۹۴۴
مهاجری: پرسپولیس مدعی قهرمانی است
سرمربی تیم فوتبال پدیده از نحوه قضاوت داور در بازی با پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا مهاجری پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود اما داوری این دیدار مشکل داشت و این قضاوت به تیم ما آسیب رساند.

وی ادامه داد: با توجه به بضاعت‌مان از این تساوی راضی هستم. پرسپولیس این روزها بهترین بازی را ارائه می‌دهد. توانستیم آن‌ها را کنترل کنیم و صبورانه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. باید بگویم که داوری امروز بر روی نتیجه تاثیرگذار بود. پرسپولیس فقط از راه ضربات ایستگاهی و شروع مجدد می‌توانست به گل برسد که داور این کار را کرد و یک خطای اشتباه به نفع آنها گرفت. ما امروز شایسته پیروزی بودیم.

او درباره صحنه کارت زردی که داور به مهدی خیری به دلیل تمارض نشان داد اظهار داشت: چه لزومی دارد مهدی خیری در شرایط تک به تک خودش را به زمین بزند؟ داور باید کارت زرد را به بازیکن پرسپولیس نشان می‌داد نه مهدی خیری. فشار بازی در مقاطعی به ما اجازه تعویض نداد. ما توانستیم از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس استفاده کنیم. ما باید از حق‌مان دفاع کنیم. داور در این بازی اجازه نداد که پیروز شویم و باز هم می‌گویم داوری مناسب نبود. متاسفانه داور مسابقه در نتیجه به دست آمده کاملا تاثیرگذار بود و با وجود اینکه از داوری انتقاد نمی‌کنم اما قضاوت امروز ضعیف بود.

مهاجری همچنین در نشست خبری با اشاره به اصلیت تهرانی رضا کرمانشاهی داور مسابقه گفت: مشخصا من هم دوست دارم که محسن ترکی داور مسابقه تیمم باشد. اما شاید بهتر بود کمیته داوران در این رابطه دقت بیشتری به خرج می‌داد. متاسفانه فشار زیادی روی داوران وجود دارد و این موضوع تاثیر منفی زیادی روی کار آن‌ها خواهد گذاشت اما کمیته داوران با انتخاب‌های شبهه برانگیز خود کمکی به کاهش فشار نمی‌کند.

مهاجری درباره این دیدار تاکید کرد: با وجود سیل محرومان و مصدومانی که داشتیم خوشحالم که توانستیم در مقابل پرسپولیس تیمی که یکی از شانس‌های قهرمانی است به نتیجه خوب دست یابیم و حتی اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم، پیروز می‌شدیم. از بازی بازیکنانم کاملا رضایت دارم. از مردمی که به ورزشگاه آمدند و تا دقیقه آخر ما را حمایت کردند ممنونم ولی کاش اشتباهات رخ نمی‌داد و به سه امتیاز مسابقه دست پیدا می‌کردیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: از مسئولان ورزش استان خواهش می‌کنم تا از نمایندگان فوتبال استان دفاع کنند. هفته گذشته میزبان سپاهان بودیم. در این بازی صحنه‌ای رخ داد که مشکوک به پنالتی برای سپاهان بود اما در نهایت دوربین‌های تلویزیونی ثابت کردند که آن صحنه پنالتی نبوده است. با وجود اینکه همه متوجه شدند که پنالتی برای سپاهان نباید گرفته می‌شد اما این باشگاه با دادن بیانیه و مصاحبه‌های گوناگون جو را به گونه‌ای رقم زد که انگار مظلوم واقع شده است. صحبت من درباره مسئولان ورزش استان است که وقتی مشخص می‌شود پدیده از ناحیه داوری این فصل ضربه زیادی خورده هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و سکوت می‌کنند.

سرمربی پدیده در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه لیگ قطعا به جذب بازیکن نیاز داریم. صحبت‌هایی انجام شده است. فریبرز گرامی و بیات به تیم ما پیوستند و باید ببینیم که در آینده چه پیش می‌آید. از هواداران می‌خواهم تا در بازی‌های آینده هم مرد و مردانه کنار تیم خود بایستند و به حمایت از نماینده استان بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز