جهانیان رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی همدان شد

مبینی: فدراسیون خاموشی هستیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۵۳۹۶۰
مبینی: فدراسیون خاموشی هستیم
مجمع انتخاباتی رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی همدان برگزار و طی آن اصغر جهانیان به مدت چهارسال به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا این مجمع به ریاست مهدى مبینى سرپرست فدراسیون موتورسوارى و اتومبیلرانى و با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و دست اندرکاران ورزش و جوانان همدان در سالن کنفرانس استادیوم قدس همدان برگزار شد.

در این مجمع سه کاندید به نام‌های محمد امین روحی، علی اکبر نظری و اصغر جهانیان ثبت نام کرده بودند که محمد امین روحی و علی اکبر نظری در این مجمع حاضر نشدند.

در ابتدای این مجمع جهانیان به تشریح برنامه های آتی و مدنظرشان در راستای توسعه و پیشرفت رشته های ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی پرداخت و سپس رای گیری انجام و در انتها علی اصغر جهانیان از 15 رای ماخوذه با کسب 14رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان انتخاب شد.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مجمع انتخاباتی گفت: اولویت های کاری فدراسیون در گسترش آموزش حرفه ای و همگانی، توسعه مباحث ایمنی و راه اندازی کمیته های پزشکی و ایمنی است.

وی اظهار داشت: برغم شور و هیجان و نشاطی که در این ورزش هست، اما فدراسیون خاموشی هستیم که فائق آمدن بر این وضعیت، نیازمند توسعه مباحث رسانه ای و تبلیغی و بویژه فرهنگ سازی است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: شخصی که سکان هدایت استان همدان را در دست گرفته است باید با شهرداری در بحث زیر ساختها تعامل ایجاد کرده و در راستای همگانی کردن و استعدادیابی رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی گامهای موثری بردارد.

مهدی مبینی تصریح کرد: هیات های ورزشی در استان ها تلاشگران واقعی ورزش هستند و امیدواریم با حضور این عزیزان مجمع انتخاباتی فدراسیون نیز به خوبی برگزار گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز