به جای بزرگ‌نمایی، از رائول حمایت کنیم

ابراهیم: انتخاب لوزانو تصمیم خوبی بود/ باید نفوذ بازیکنان روی سرمربی قطع شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۵۳۹۶۵
ابراهیم: انتخاب لوزانو تصمیم خوبی بود/ باید نفوذ بازیکنان روی سرمربی قطع شود
پیشکسوت والیبال گفت: لوزانو یک مربی حرفه‌ای است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خسرو ابراهیم یکی از کارشناسان برجسته والیبال ایران محسوب می شود که درباره تغییرات در راس کادر فنی تیم ملی والیبال و حضور رائول لوزانو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نظرات جالبی دارد.

ابراهیم درباره تغییر سرمربی جدید تیم ملی والیبال اظهار داشت: با توضیحاتی که مسئولان فدراسیون دادند، ادامه همکاری با کواچ امکان پذیر نبود چون حریمی بین بازیکنان و مربی وجود نداشت و بنابراین با این شرایط نمی‌توانست نتیجه بگیرد. تغییر سرمربی خوب بود. مربی جدید انضباط و ارتباط قوی‌تری را می‌تواند برقرار کند و به هرحال نتیجه بهتری خواهیم گرفت. فدراسیون هم نیازی نیست کار خاصی انجام دهد. امکانات که وجود دارد بازیکنان ملی‌پوش هم آماده هستند. اما لازم فدراسیون از لوزانو حمایت کرده تا نفوذ بازیکنان روی سرمربی قطع شود چون بعضی بازیکنان روی کواچ نفوذ داشتند و این موضوع باعث بروز حواشی شده بود. برخی دیگر از بازیکنان هم بدون دلیل توجه لازم از طرف مربی نمی‌دیدند.

این کارشناس والیبال با اشاره به اتخاب لوزانو اظهار داشت: باید به لوزانو قدرت کافی داده شده و در مقابل بازیکنان از او حمایت شود که فدراسیون حتما چنین کاری را انجام می‌دهد چون اگر انجام ندهد، ضعف به قوه خودش باقی خواهد ماند. به نظر من این امتیاز در لوزانو هست که او را می‌شناسیم. عقبه و کارنامه والیبالی‌اش خوب است و به طورحتم حواشی بیهوده برای تیم کمتر خواهد بود و تیم متمرکز به کار خود می‌شود. نمی‌دانم تصمیم لوزانو درباره تغییر بازیکنان چیست.

ابراهیم درباره پرهیز از بزرگنمای و اغراق درباره رائول لوزانو نیز گفت: به نظر من لزومی ندارد لوزانو با شخصیت‎های مختلف کشور ملاقات کند چون نه مرسوم است و نه لزومی دارد. این مربی به هرحال کارنامه و وظایفی دارد و ما هم از او توقعاتی داریم.  کارنامه این شخص حرفه‌ای بودن وی را تأیید می‌کند. نباید در این باره بزرگ نمایی شود چون تیم ما هم تیم خوبی است و بازیکنان جوان مستعد زیادی دارد.

وی درباره حضور مربیان ایرانی در کنار لوزلانو نیز گفت: آرزو می کردیم که اصلا سرمربی تیم ملی ایرانی بود ولی متأسفانه کسی به لحاط سنی و کسوت برای این سمت وجود ندارد و این‌طور که معلوم است تا سال‌های آینده هم وجود نخواهد داشت نه تنها در والیبال بلکه در تمامی رشته‌های ورزشی و فکر می‌کنم تا ابد باید از مربی خارجی استفاده می‌کنیم.

ابراهیم افزود: الان هیچ حرکتی روی تربیت مربی انجام نمی‌شود و مربیان ما به لحاظ سنی و کسوت شرایط لازم را ندارند. علاوه براین مسائل حاشیه‌ای و نفوذ افراد از بیرون روی مربی با مربیان ایرانی خیلی زیاد خواهد بود. دراین مقطع انتخاب لوزانو تصمیم خوبی بود ولی این که مربیان ایرانی هم در کنارش باشند، خوب و بهتر است مربیانی که علاقه‌مند به کار و یادگیری سبک هستند و همچنین کسانی که فکر نمی‌کنند اگر در کنار یک سرمربی باشند کوچک می‌شوند، به لوزانو کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز