به دنبال ساختن تیم بهتری هستیم

علیدوستی: تیم ملی نوجوانان ۵ تا ۶ بازیکن ستاره دارد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۸:۳۴
کد خبر: ۳۵۶۲۱۳
علیدوستی: تیم ملی نوجوانان ۵ تا ۶ بازیکن ستاره دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تاکید دارد ما به دنبال ساخت تیم قوی تری هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید علیدوستی درخصوص آماده سازی تیم گفت: دومین اردوی خود را روز پنجشنبه نهم دی ماه در آکادمی ملی فوتبال به پایان رساندیم و در اردوی قبلی سعی کردیم دو بازی تدارکاتی با تیم هایی که حداقل چندسال از ما بزرگتر هستند داشته باشیم. نتایج این دیدارها برایمان مهم نیست، بلکه می خواهیم بازیکنان را تحت فشار بگذاریم و عملکرد آنها را مقابل تیم هایی که چهارسال از آنها بزرگتر هستند، ببینیم. 

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه درباره برنامه های پیشروی تیم نوجوانان خاطرنشان کرد:  هشت ماه تا رقابتهای قهرمانی 2016 – هند باقی مانده و باید تیم آماده و مهیایی را به این مسابقات اعزام کنیم. ما به دنبال ساخت تیم قوی تری هستیم، چون بازیهای مرحله نهایی با حضور 16 تیم برتر گروهها برگزار می شود و از بین آنها فقط فقط 4 تیم به جام جهانی صعود می کند. برهمین اساس برای داشتن یک تیم ملی خوب باید با رقبای سرشناس بازیهای تدارکاتی داشته باشیم. در جلسه ای که با کفاشیان، محصص و معینی داشتیم برنامه ها و اردوهای آتی را ارائه کردیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: در این برنامه تدوینی، از کمیته جوانان خواستیم زمینه حضور نوجوانان را در تورنمنت های مهم را فراهم سازد. به نظرم توجه به تیم ملی نوجوانان توجه به آینده فوتبال ایران است. در این صورت بهتر نقطه ضعف خود را خواهیم شناخت و از همه مهمتر از من سرمربی گرفته تا بازیکن با تجربه تر خواهیم شد و آن وقت قادر خواهیم بود در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.
 
علیدوستی در ادامه بیان کرد: ما سال گذشته تیم را ساختیم، اما امسال تیم داریم و می خواهیم آن را قوی کنیم. در حال حاضر تیم ملی نوجوانان 5 تا 6 بازیکن نخبه دارد که اینها در آینده ای نزدیک تبدیل به ستارههای فوتبال ایران خواهند شد و من یقین دارم به تیم ملی راه خواهند یافت.
 
وی درباره حضور تیم ملی نوجوانان در تورنمنت بلاروس تصریح کرد: این دومین تجربه من در تورنمنت بین المللی زیر 17 سال بلاروس است. سال گذشته رده سنی تیم نوجوانان در این رقابتها زیر 15 سال بود، بچه های من با تیم هایی بازی کردند که چند سال با آنها فاصله سنی داشتند و قدرتمندتر بودند. البته ناگفته نماند که این تورنمنت به ما خیلی کمک کرد و توانستیم نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و نتیجه اش هم این شد که در تورنمنت ژاپن قهرمان شدیم. 25 دی ماه به بلاروس می رویم و این مسابقات نیز مانند سال گذشته می تواند برای ما مفید باشد محک مناسبی برای ما باشد.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: از روز دوشنبه 21 دی ماه آخرین اردوی خود را قبل از اعزام به تورنمنت بلاروس در کمپ تیم های ملی آغاز می کنیم و در این اردو سعی داریم سطح آمادگی و هماهنگی بازیکنان را بالا ببریم تا بتوانیم نمایش خوبی در این تورنمنت داشته باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز