ناصر محمدخانی در گفتگو با برنا:

طارمی می‌تواند یکی از مهاجمان تاریخی پرسپولیس باشد/ تیم امید، آینده‌دار است

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۶:۰۶
کد خبر: ۳۵۶۲۴۴
مدیرفنی تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در وضعیت مناسبی قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس و مهاجم افسانه‌ای این باشگاه درباره شرایط پرسپولیس در فصل جاری با خبرنگار برنا صحبت کرد.

محمدخانی درباره وضعیت پرسپولیس در حال حاضر اظهار داشت: پرسپولیس فصل جاری را بد آغاز کرد و نتایج خوبی را کسب نکرد اما در ادامه رفته رفته شرایط سرخ ها تغییر کرد و آنها توانستند خود را بالا بکشند و به جایگاه خوبی برسند. پرسپولیس کم کم اوج گرفته و اگر روند فعلی خود را ادامه دهد، قطعا موفق خواهد شد و می تواند به قهرمانی فکر کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال که چرا پرسپولیس در هر بازی موقعیت قابل توجهی خلق می کند ولی  نمی تواند از این موقعیت ها استفاده کند، گفت: پرسپولیس تیم خوبی شده است ولی مهاجمان این تیم هنوز در زدن ضربات آخر ضعف دارند و نمی توانند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند و همین سبب شده تا پرسپولیس علی رغم برتری در هر بازی نتواند نتیجه خوبی بگیرد.

وی در ادامه به نقش برانکو ایوانکوویچ اشاره کرد و افزود: برانکو مربی بسیار توانمند و هوشمندی است و من معتقدم می تواند جز مربیان برتر لیگ برتر امسال باشد. او توانست پرسپولیس راه شرایط ایده آلی برساند و با توجه به فراست و کیفیت فنی اش، قطعا برای مهاجمان نیز برنامه خواهد داشت تا مشکل گلزنی پرسپولیس نیز حل شود.

محمدخانی درباره کیفیت بازی مهدی طارمی گفت: طارمی بازیکنی است که با جان و دل بازی می کند و تمام وجودش را برای موفقیت تیم هزینه می کند. مهدی طارمی جزو بهترین مهاجمان لیگ است و برای خودش موقعیت سازی می کند و به اندازه ای در زمین باهوش عمل می کند که حتی برای سایر بازیکنان پرسپولیس نیز موقعیت ایجاد می کند. می توان گفت طارمی جز فورواردهای خیلی خوب تاریخ پرسپولیس است و اگر روی کارش تمرکز بیشتری داشته باشد و مغرور نشود و کار و تمرین بیشتری داشته باشد، می تواند تبدیل به یکی از مهاجمان ماندگار و بزرگ تاریخ پرسپولیس شود.

محمدخانی که بواسطه مسئولیتی که در پرسپولیس داشته، بیشتر با بازیکنان پایه و جوان کار کرده، در ادامه به تیم امید اشاره کرد و گفت: همیشه در دقیقه 90 به فکر می افتم. تیم امید خیلی دیر تشکیل شد و مدت زمان زیادی را از دست دادیم. بازیکنان تیم ملی از حدود شش ماه پیش درو هم هم جمع شدند و تمرینات خود را آغاز کردند و حتی تست گیری از بازیکنان نیز از آن موقع شروع شده بود در صورتی که کشورهای دیگر از چند سال پیش برنامه ریزی کرده و تیم های خود را تشکیل داده بودند.

وی درباره شانس صعود این تیم به المپیک گفت: این تیمی که قرار است در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کند، تیمی آینده دار است و من به این بازیکنان و کادر فنی، امید دارم تا بتوانند طلسم 40 سال نرفتن به المپیک را بشکنند و در این رقابت ها موفق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز