مدیران حقوقی پیگیر پرونده ژوزه هستند

گرشاسبی: قرارداد ایوانکوویچ قطعا تمدید می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۵۶۲۵۹
گرشاسبی: قرارداد ایوانکوویچ قطعا تمدید می‌شود
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید قرارداد برانکو ایوانکویچ قطعا تمدید خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید گرشاسبی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و بحث تمدید قرارداد ایوانکوویچ اظهار داشت: خوشبختانه با کم کردن حاشیه‌ها سعی کردیم که باشگاه را به سمت موفقیت سوق دهیم. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه هم در تلاش بودند تا حاشیه‌ای اطراف باشگاه وجود نداشته باشد. فکر می‌کنم در این امر هم تا حدودی موفق عمل کردیم. این آرامش باعث شد تیم از پایین جدول فاصله بگیرد و به بالای جدول بیاید. از طرفی دیگر علاقه‌مندان به باشگاه از نتایج این تیم ابراز رضایت می‌کنند و این واقعا برای ما ارزشمند است. البته جایگاه واقعی پرسپولیس در اینجای جدول نیست و باید جایگاه پرسپولیس بهبود بخشیده شود. برانکو و کادر فنی‌اش عملکرد مطلوبی داشتند. آنها توانستند خودشان را نشان بدهند. قطعا قرارداد برانکو تمدید می‌شود. نظر همه اعضای هیات مدیره نسبت به او مثبت است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: بدهی‌های گذشته کماکان وجود دارد و باشگاه را اذیت می‌کند. متاسفانه در یکی، دو مورد از حساب‌ها هم پول برداشته شده است. یکسری از پرونده‌ها هم در فیفا مطرح شده‌اند که مدیران حقوقی باشگاه پیگیر این موضوعات هستند. ما در تلاش هستیم هزینه‌های جاری را به خوبی پرداخت کنیم اما بدهی‌های گذشته دست از سر باشگاه بر نمی‌دارد. ان‌شاءالله بتوانیم تعهد غیرمنطقی را برای باشگاه به جا نگذاریمتا گروه بعدی که مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت با مشکل مواجه نشویم.

وی درباره پرونده مانوئل ژوزه گفت: مدیران حقوقی باشگاه پیگیر این پرونده هستند تا به یک شکل با ژوزه توافق کنیم و به صورت اقساطی طلبش را پرداخت کنیم. این دینی است که از گذشته به گردن باشگاه مانده است. جالب است بدانید در بعضی از مواقع دوستان با بازیکنان سه یا چهار قرارداد منعقد کرده‌اند. همه این موارد مربوط به مدیریت‌های قبلی می‌شود که البته نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم.

گرشاسبی درباره وضعیت مدیرعاملی طاهری در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طاهری به عنوان سرپرست و با وظایف مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند. مطمئنا به زودی این مشکل هم برطرف می‌شود. باشگاه قرار بود خصوصی شود و در سیکل مراحلی قرار گرفت اما الان که این موضوع منتفی شده است باید دو یا سه وزیر محترم روی اسناد باشگاه را امضا کنند تا بتوانیم مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز