چهار مورد به تصویب رسید؛

نشست کمیته داوران برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۶:۲۰
کد خبر: ۳۵۶۲۶۵
نشست کمیته داوران برگزار شد
نشست اعضای کمیته داوران و رییس دپارتمان داوری با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برناف نشست کمیته داوران با حضور فریدون اصفهانیان، مسعود عنایت، حسن کامرانی فر، سیدصدرالدین موسوی، رامین حقیقی زاده و حبیب اله شیرازی از ساعت 10 صبح در دفتر دبیرکل آغاز شد.

در این نشست که با حضور علیرضا اسدی برگزار شد، راهکارهای مورد نظر جهت ارتقا سطح داوری کشور به بحث و گفتگو قرار گرفت و پس از آن جهت بررسی دقیق موارد، اعضای کمیته داوران به همراه رییس دپارتمان داوری نشست خود را به مدت دو ساعت در سالن روابط عمومی فدراسیون ادامه دادند.

در نهایت این نشست چهار مصوبه به شرح زیر داشت:

1- مقرر شد به منظور دانش افزایی داوران، کمیته فرعی آموزش با مسئولیت سید صدرالدین موسوی تشکیل و مطابق با روش های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اجرا شود.

2- مقرر شد به منظور استعدادیابی داوران کشور، کمیته فرعی استعدادیابی با مسئولیت حسن کامرانی فر تشکیل شود. در این طرح کشور به هشت منطقه استعدادیابی تقسیم و با مدیریت منطقه ای داوران بازنشسته نسبت به کشف استعدادهای داوری اقدام خواهد شد. 

3- مقرر شد کمیته داوران در پایان هر فصل با توجه به عملکرد داوران و کمک داوران و گزارش ناظران، نسبت به ارتقا و تنزل آنها از لیگ های پایین به بالا و بالعکس تصمیم گیری کند.

4- مقرر شد به منظور ایجاد سامانه الکترونیکی جهت دریافت و ارسال گزارش های نظارت بر عملکرد داوران به فدراسیون اقدامات لازم از سوی دپارتمان داوری انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز