باید آرامش داشته باشیم

ناطق نوری: حسینی مدیر تیم APB است/ استکی و گل آرا مرخصی گرفته بودند

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۴:۲۱
کد خبر: ۳۵۶۲۶۸
رئیس فدراسیون بوکس گفت: تمام امور مربوط به تیم APB تیم تحت نظر حسینی انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس درباره شرایط تیم امید صحبت کرد.

ناطق نوری اظهار داشت: نایب رئیس فدراسیون ما از قهرمانان سابق آسیا است و تمام مجموعه فدراسیون بوکس به توانایی های او ایمان دارند. تصمیم گرفتیم تا با حفظ سمت، تمام فعالیت های تیم APB نیز تحت نظر حسینی انجام شود.

وی ادامه داد: حسینی با نظارت خود نظم خوبی در اردوهای تیم ملی به وجود آورده و تیم APB  هم باید تمام فعالیت‌های خود را تحت نظارت ایشان انجام دهد.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص سفر دو بوکسور کشورمان به چین گفت: ما روز دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری انتخابی تیم ملی را داریم و باید بدون این دو بوکسور تیم را آماده حضور در تورنمنت مجارستان که اواسط بهمن ماه برگزار می‌شود کنیم.

ناطق‌نوری ادامه داد: صحبت‌هایی با روح الله حسینی انجام دادم و متوجه شدم که فروتن گل آرا و سجاد محرابی از او مرخصی گرفتند.

وی  در پاسخ به این سوال که آیا این دو بوکسور به اردوی تیم ملی باز می گردند یا خیر گفت: وقتی که از روح الله حسینی و علیرضا استکی مرخصی گرفتند در واقع با هماهنگی از اردوی تیم ملی جدا شده اند و بعد از بازگشتشان در صورتی که کادر فنی صلاح بداند می توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان خاطرنشان کرد: ما این روزها باید آرامش داشته باشیم تا بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم. امیدوارم با همکاری تمام اعضای خانواده بزرگ بوکس و رسانه‌ها بتوانیم در آرامش کامل به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز