ژاپن، کره و ایران مدعیان اصلی قهرمانی‌اند

محصص: برد در بازی اول حکم صعود را دارد

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۳:۴۲
کد خبر: ۳۶۰۰۸۵
محصص: برد در بازی اول حکم صعود را دارد
رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: هدف گذاری خوبی صورت گرفته و اینکه ما فراتر از کسب سهمیه فکر می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال که به عنوان ناظر فنی در رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در دوحه حضور دارد درخصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

وی در این باره اظهار داشت: به موفقیت تیم فوتبال امید ایران در مسابقات پیش رو بسیار خوش بین هستم‌. با اطمینان می‌گویم که تیم امید ما دارای بازیکنانی است که در نوع خودشان در آسیا بی نظیر هستند.‌

محصص افزود: تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم با هدایت خاکپور و سایر اعضای کادرفنی، بازی اول که به نظر من مشکل ترین بازی ما در این تورنمنت است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: قطعا شروع خوب در مسابقات فوق العاده حائز اهمیت است و باید ثابت کنیم که برای قهرمانی در آسیا به قطر آمده‌ایم.‌ مطمنا برد مقابل سوریه باعث می شود که بازی دوم مقابل قطر میزبان راحت‌تر شود و نتیجه‌ای کسب کنیم که بازی سوم ما مقابل چین تشریفاتی شود.

محصص با تمجید از هدف گذاری تیم امید برای قهرمانی در مسابقات گفت: به نظر من هدف گذاری خوبی صورت گرفته و اینکه ما فراتر از کسب سهمیه فکر کنیم نکته مهم و قابل توجهی است. خوشبختانه محمد خاکپور مربی قابل و توانمندی است که علاوه بر توانایی های فنی، فضای بیرون از زمین تیم را به خوبی کنترل و ساماندهی کرده که در این رده سنی به مراتب مهم از مسائل داخل زمین است.

رییس کمیته فدراسیون فوتبال در خصوص شانس های قهرمانی مسابقات گفت: ژاپن و کره جنوبی تیم های قدرتمندی هستند که همراه با تیم ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. البته نباید فراموش کرد که فاکتور شانس در سرنوشت تیم ها تاثیر گذار است و اگر از این فاکتور برخوردار باشیم، قطعا با موفقیت مسابقات پیش رو را پشت سر خواهیم گذاشت‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز