ابراهیم آشتیانی در گفتگو با برنا:

درباره بحث تعلیق مغلطه می‌کنند/ حمایت از شیخ سلمان از ابتدا اشتباه بود

۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۷۲۴۸۶
درباره بحث تعلیق مغلطه می‌کنند/ حمایت از شیخ سلمان از ابتدا اشتباه بود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: جای دکتر گودرزی بودم، فوتبال را تعطیل می کردم!

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابراهیم آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

آشتیانی ابتدا درباره شائبه تعلیق فدراسیون فوتبال که توسط مسئولان فدراسیون مطرح می شود، گفت: فدراسیون فوتبال به هیچ وجه تعلیق نمی شود. متاسفانه فدراسیون فوتبال دست افراد ناکارآمد و غریبه افتاده و عدم مدیریت و نظارت دقیق سبب می شود که مباحث این چنینی پیش بیاید. آقایان درباره بحث تعلیق مغلطه می کنند. این بحث را به راه انداخته اند تا فضای فوتبال همین گونه باقی بماند و کماکان در  قدرت آقایان باشد و کسی نیز به آن ورود پیدا نکند. چون فوتبال پول و قدرت دارد و از همین منفعت آقایان را تامین می کند. آقایان می خواهند اگر خودشان نباشند، فوتبال هم نباشد و این رشته را به تعلیق بکشانند چون منفعت شخصی آنها در فوتبال است و تا دست این افراد از فوتبال قطع نشود، داستان همین است.

وی افزود: من حتی شخصا به دکتر گودرزی گفتم به ماجرای فوتبال ورود پیدا کند و آن را پاکسازی کند و اگر من به جای دکتر گودرزی بودم، فوتبال را تعطیل می کردم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به بحث حمایت کفاشیان از شیخ سلمان در انتخابات AFC و چرخش عجیب او به سمت عربستان در مساله مناقشه میان ایران و سعودی اشاره کرد و گفت: ما با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و به ویژه بحرین مشکل تاریخی داریم. حمایت از شیخ سلمان از ابتدا اشتباه بود. رفتار فعلی شیخ سلمان در ماجرای مناقشه با عربستان یک توهین بزرگ به ایران بود و نشان داد برخلاف ادعای آقایان هیچ جایگاهی در آسیا نداریم و تاثیرگذار نیستیم و این نتیجه بی تدبیری آقایان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز