هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا؛

لوکوموتیو در ایستگاه سپاهان/ تراکتور در خانه شیرها

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۸۳۸۴۳
لوکوموتیو در ایستگاه سپاهان/ تراکتور در خانه شیرها
از رقابت‌های گروه A و C فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری پیگیری می شود که نمایندگان ایران در این مسابقات می توان گفت که عملکرد نسبتا خوبی را داشته و استارت خوبی را زده اند. تیم های تراکتورسازی و سپاهان با توجه به اینکه در لیگ برتر این فصل عملکرد هر ساله خود را نداشتند ولی در لیگ قهرمانان آسیا توانستند بازی های به مراتب بهتری را ارائه دهند و امتیاز خوبی را بدست بیاورند.

 

سپاهان - لوکوموتیو؛ سپاهان به دنبال جبران ناکامی ها

S&AlNasr2

*سپاهان: زردپوشان اصفهانی که در این فصل حال و روز خوبی در لیگ برتر نداشتند در لیگ قهرمانان آسیا توانستند نمایش به مراتب بهتری داشته باشند و از دو بازی رفت و برگشتی که با النصر انجام دادند توانستند یک پیروزی و یک باخت را به دست بیاورند. حالا با توجه به اینکه در اصفهان به مصاف لوکوموتیو می رود این امید وجود دارد که با انجام یک بازی خوب و منطقی با حضور هواداران خود برنده از زمین خارج شود. تیم سپاهان در آخرین بازی خود در لیگ برتر توانست با یک گل سیاه جامگان را مغلوب کند و از این رو با روحیه ای مضاعف به دیدار لوکوموتیو خواهد رفت. هرچند که محرم نویدکیا، بازیکن کهنه کار خود را احتمالا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت ولی محمدرضا خلعتبری می تواند در این بازی یکی از مهره های کلیدی سپاهان باشد. در حال حاضر سپاهان در رده دوم گروه A قرار دارد.

*لوکوموتیو: تیم لوکوموتیو ازبکستان که در دو بازی گذشته خودش در لیگ قهرمانان آسیا تنها دو تساوی و دو امتیاز را توانسته کسب کند در انتهای گروه A این مسابقات قرار دارد و در این فصل لیگ ازبکستان نیز نتوانسته بازی های خوبی را از خود نشان دهد. این تیم از 6 ملی پوش بهره می گیرد و روی ضد حمله ها بسیار خطرناک عمل می کند.

 

پاختاکور - تراکتورسازی؛ تراکتورسازی به دنبال تثبیت صدرنشینی

TRX&AlJazire8

*تراکتورسازی: تیم تراکتورسازی که با آمدن امیر قلعه نویی در چند هفته گذشته در لیگ برتر و به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا جان مضاعفی را گرفته و بازی های بسیار خوبی را از خود نشان می دهد در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان به مصاف پاختاکور خواهد رفت. تراکتورسازی دو بازی رفت و برگشت خود در برابر الجزیره را با برد پشت سر گذاشته است و حالا در زمین حریف با روحیه ای بهتر بازی خواهد کرد هرچند که پاختاکور تیم بسیار قوی و استخوان داری است و می تواند برای تراکتور خطرناک باشد. قرمزپوشان تبریزی بازی آخر خود در لیگ برتر را با شکست فولاد سپری کرده اند و حالا بعد از گذشت 23 هفته از لیگ برتر جایگاه آنها در رده پنجم جدول است. بختیار رحمانی بازیکن موثر تراکتور در این هفته ها بوده است که به نظر می رسد دوباره به دوران اوجش برگشته و قلعه نویی به طور ثابت او را در تمامی چند هفته گذشته به کار گرفته است و در بازی برابر پاختاکور نیز می تواند دوباره ناجی تیمش باشد. تراکتورسازی با دو پیروزی که به دست آورده با اقتدار و کسب 6 امتیاز در صدر جدول گروه C این رقابت ها قرار دارد. تیم تراکتورسازی می تواند با شکست پاختاکور راه صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را هموارتر کند.

*پاختاکور: تیم پاختاکور ازبکستان که به تیم شیرها معروف هستند در خط میانی نسبت به نقاط دیگر زمین عملکرد بهتری داشته اند ولی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته اند نمایش قابل قبولی که در سالهای گذشته از خود نشان داده بودند را به نمایش بگذارند. این تیم با کسب یک امتیاز در جدول گروه C قرار دارد و به دنبال این است که در یک بازی خانگی بتواند با شکست تراکتورسازی به بازی های بعدی خود امیدوارکننده تر نگاه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز