با قهرمانی مازندران؛

رقابت های ژیمناستیک قهرمانی کشور به پایان رسید

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۰:۴۷
کد خبر: ۳۸۳۹۲۰
رقابت های ژیمناستیک قهرمانی کشور به پایان رسید
تیم‌های لرستان و اردبیل نیز با ۲۰۲/۰۵ و ۲۰۱/۷۵ امتیاز بترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های قهرمانی کشور ژیمناستیک هنری پسران در رده سنی نوجوانان در شش وسیله به میزبانی استان لرستان و در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده خرم آباد با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

طی برگزاری این رقابت ها تیم مازندران با کسب ۲۰۹/۱۵ امتیاز توانست مقام نخست را از آن خود کند و تیم‌های لرستان و اردبیل نیز با ۲۰۲/۰۵ و ۲۰۱/۷۵ امتیاز بترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

امید آینه‌بند از خوزستان با کسب ۷۱/۵۰ امتیاز ، قهرمان قهرمانان شد و فردین عطایی از آذربایجان شرقی با ۷۱/۰۵ و یاسین مهدی‌زاده از مازندران با کسب امتیاز ۷۰/۴۵ نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قهرمان قهرمانان ایستادند.

نتایج وسایل در این رقابت ها نیز بدین شرح می باشد:

حرکات زمینی

شایان رشیدی از آذربایجان‌شرقی، مهدی عطایی از کرمان و مهران بیرانوند از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

خرک حلقه

امین علی‌زاده از آذربایجان‌شرقی، کاوان نوراللهی از کردستان و عرشیا منصوری از کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

دار حلقه

وهاب ناصری از خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید٬ یاسین مهدی‌زاده از مازندران دوم شد و امید آینه‌بند از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

پرش خرک

امید آینه‌بند از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، فردین عطایی از آذربایجان شرقی٬ مهدی ناصح از مازندران و وهاب ناصری از خراسان رضوی نیز مشترکا دوم شدند.

پارالل

یاسین مهدی‌زاده از مازندران٬ مهرداد دولتشاه از لرستان و عرفان جهان‌دیده از اردبیل بترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

بارفیکس

فردین عطایی از آذربایجان‌ شرقی عنوان قهرمانی را کسب کرد٬ عرفان جهان‌دیده از اردبیل دوم شد و حسین نوری از مازندران بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین در پایان این رقابت ها تیم استان لرستان توانست کاپ برتراخلاق را از آن خود کند.

نظر شما