رقابت های فوتبال لیگ دسته یک؛

تیم های کرمانی مانع از صعود مس!

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳:۰۳
کد خبر: ۳۸۳۹۳۵
تیم های کرمانی مانع از صعود مس!
حریف تیم خونه به خونه در این هفته تیم قعرنشین فولاد یزد است که اگر در این بازی پیروز نشود دیگر امیدی برای ماندن در جدول بازی ها نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرونده هفته سی ام رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در حالی فردا با برگزاری 10 دیدار در شهرهای مختلف بسته می شود که قهرمانی پیکان در سال 94 قطعی است و بازی ها بار دیگر از 9 فروردین پیگیری می شود.

پیکان در خانه خیبر خرم آباد به میدان می آید و اگر برنده از میدان خارج شود دست کم اختلاف 5 امتیازی خود را با صدرنشین حفظ خواهد کرد. تیم دوم جدول باید بدون اکبر میثاقیان به میدان بیاید به این دلیل که او از تیم خداحافظی کرده و به مشهد برگشته، البته این اتفاقات در بابل خیلی غیر طبیعی نیست به این دلیل که فصل گذشته هم در شرایطی فرشاد پیوس از تیم خونه به خونه اخراج شد که تیم بالای جدول بود. هر چند که در نهایت به لیگ یک صعود نکرد!

حریف تیم خونه به خونه در این دیدار تیم قعرنشین فولاد یزد است که اگر در این بازی پیروز نشود دیگر امیدی برای ماندن در جدول بازی ها نخواهد داشت.

دیدار تیم سوم جدول یعنی فجر سپاسی هم با تیم پارسه خواهد بود که برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی تلاش می کند. فجر سپاسی هم همانند تیم خونه به خونه روز سختی را پیش رو خواهد داشت.

در یکی از بازی های حساس این هفته گل گهر میزبان مس کرمان است و اگر گل گهر پیروز شود باید گفت  تیم های کرمانی مس را از صعود به لیگ برتر دور کرده اند. هفته پیش مس رفسنجان در کرمان مس کرمان را شکست داده بود.

باید گفت ماشین سازی هم شرایط خوبی برای صعود دارد به شرط اینکه در بازی امروز با شهر باران پیروز شود. البته که کار این تیم هم سخت است چون شهر باران در آستانه سقوط است و همه تلاش خود را بکار می گیرد که برنده از میدان خارج شود.

امید که در این هفته های حساس اشتباهات داوری به حداقل برسد چون پای صعود و سقوط در میان است و یک اشتباه می توان بهای سنگینی برای تیم ها داشته باشد.

با توجه به اینکه به هفته های حساس نزدیک شده ایم برخی که همه آمال و آروزهای خود را در موفقیت در فوتبال می بینند پیشنهادات وسوسه کننده می دهند و متاسفانه چون اوضاع مالی بیشتر تیم های دسته اولی خراب است گاها به این پیشنهادات چراغ سبز نشان داده می شود. اینجا نمی خواهیم از آموزهای دینی وام بگیریم و کسی را نصیحت کنیم اما همه به یقین می دانیم بار کج به منزل نمی رسد. ضمن اینکه قدیمی ها گفته اند ماه همیشه پشت ابر نمی ماند.

اسامی داوران دیدارهای هفته سی ام:

دوشنبه: 24 اسفند

15: فولاد یزد - خونه به خونه بابل (شهید نصیری یزد)

داور: پیام حیدری  کمک ها: فرید امیدوار و فرهاد مروجی

15: پارسه تهران - فجر سپاسی شیراز (صنایع دفاع)  

داور: رضا مهدوی کمک ها: هادی طوسی و امیر مبشر

15: خیبر خرم آباد - پیکان تهران (تختی خرم آباد)

داور: امیدسعید فر  کمک ها: مهدی الوندی و تقدی حیدرپور

15: ماشین سازی تبریز- شهر باران (تختی تبریز)

داور: علی احمدی کمک ها: جواد مداح و محمد شاکر

15: مس رفسنجان - شهرداری اردبیل (شهدا رفسنجان)

داور: عباس راکی کمک ها: محمدرضا طالبی و براتعلی مولوی

15: گل گهر سیرجان - مس کرمان (اختصاصی گل گهر)

داور: سعید بخشی زاده کمک ها: عسگر محمدی و مرتضی کاظمیان

15: نساجی مازندران - ایرانجوان بوشهر (شهید وطنی قائمشهر)

داور:  محمد ملکی کمک ها: محمدرضا مدیرروستا و میلاد قاسمی     

15: آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان (امام خمینی «ره» اراک)

داور: حسین زرگر کمک ها: علی اکبر عظیم پور و رحیم حاجیلو

15:15 آلومینیوم هرمزگان - پاس همدان (خلیج فارس بندر عباس)

داور: محمدرضا اکبریان کمک ها: جلیل شعرانی و احمد سلطانی

15:30 نفت مسجد سلیمان - گیتی پسند اصفهان (شهید بهنام محمدی)

داور: یاسر همرنگ کمک ها: محمد راهی و حامد صفایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز