لیگ قهرمانان آسیا؛

میرکوجلیچیچ: سپاهان بازیکنان خارجی خوبی دارد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۳:۵۷
کد خبر: ۳۸۳۹۸۰
میرکوجلیچیچ: سپاهان بازیکنان خارجی خوبی دارد
سرمربی استرالیایی لوکوموتیو ازبکستان گفت: اگر بازیکنان خارجی سپاهان کنیم، می‌ توانیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میرکوجلیچیچ در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: استقبال خوبی از ما در اصفهان شد. برای هر 4 تیم شانس صعود وجود دارد و بازی فردا هم برای ما مهم است.

وی درمورد اینکه چه بازیکنی فردا تاثیرگذار است یادآور شد: می‌دانیم که سپاهان بازیکنان خوبی دارد مخصوصا 4 بازیکن خارجی این تیم که اگر آنها را ببندیم می‌توانیم پیروز میدان شویم. بازیکن برزیلی سپاهان بسیار قدرتمند است که تمامی بازیکنان سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و می‌خواهیم با قدرت مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی لوکوموتیو درباره تفاوت آب‌وهوای اصفهان با تاشکند خاطرنشان کرد: اینجا هوای شبیه به تاشکند دارد و مشکل خاصی نداریم. یک بازیکن مصدوم داشتیم که در تاشکند مانده است اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی درخصوص اینکه جایگاه تیمش را در آسیا کجا می‌داند تاکید کرد: می‌دانیم که سپاهان برای مدتی است در لیگ ایران برنده نشده هر چند که بازی آخر این تیم با برد تمام شده است. سپاهان با پیروزی در آسیا بازی‌ها را شروع کرده است. فکر می‌کنم دو تیم بهترین بازی خود را انجام دهند زیرا این بازی‌ها با مسابقات لیگ متفاوت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز