سفر به انگلستان و لیتوانی در برنامه پارالمپیکی جودوکاران

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۸:۵۴
کد خبر: ۳۸۴۰۰۰
سفر به انگلستان و لیتوانی در برنامه پارالمپیکی جودوکاران
بر اساس تقویم فدراسیون جهانی جودو، کشور انگلیس اواخر اردیبهشت ماه برگزارکننده یک دوره مسابقات بین‌المللی خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان بر اساس تقویم فدراسیون جهانی در سال ۲۰۱۶، سفر به انگلستان و لیتوانی جهت حضور در مسابقات بین‌المللی و اردوی مشترک برگزار شده در این دو کشور را در برنامه آماده‌سازی تیم خود برای حضور در بازی‌های پارالمپیک قرار داده است.

بر اساس تقویم فدراسیون جهانی جودو، کشور انگلیس اواخر اردیبهشت ماه برگزارکننده یک دوره مسابقات بین‌المللی خواهد بود. ضمن اینکه اواخر تیرماه نیز مسابقاتی در کشور لیتوانی برگزار خواهد شد. این دو رویداد در حالی برگزار می‌شود که برپایی اردوی مشترک میان تیم‌های شرکت‌کننده نیز جزو برنامه‌های جانبی لحاظ شده از طرف برگزارکنندگان مسابقات است.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان نیز با در نظر گرفتن فاصله زمانی مناسب این دو رویداد تا زمان برگزاری پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک در ریودوژانیرو، سفر به دو کشور انگلیس و لیتوانی و حضور در مسابقات و اردوی مشترک برگزار شده به میزبانی آنها را در برنامه آماده‌سازی تیم پارالمپیکی خود قرار داده است.

خسرو گلکار نامه درخواست خود برای اعزام جودوکاران پارالمپیکی به مسابقات بین‌المللی و اردوی مشترک برگزار شده در انگلیس و لیتوانی را به فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان ارسال کرده است تا در صورت موافقت مسئولان مربوطه در این فدراسیون و همچنین کمیته ملی پارالمپیک، این برنامه به مرحله اجرا برسد.

جودوی نابینایان و کم‌بینایان ایران از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ کره جنوبی و بازی‌های پارآسیایی اینچئون توسط امید جعفری در وزن ۸۱- کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم صاحب سهمیه پارالمپیک شده‌ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز